Aktywne Wpisy

wscieklykabanos +535
#krakow 50 zł za kiełbę w bułce + "oj, paragon mi się nie wydrukował".
źródło: G2gaV1kWYAAkCl5
Pobierz
mirko_anonim +9
✨️ Jak radzić sobie z finansowymi dylematami w związku? Ⓘ
Tldr: moja narzeczona nie jest zadowolona z faktu, że pomagam finansowo moim rodzicom. Nie wiem co robić.
z narzeczoną planujemy ślub w następnym roku. Rzecz w tym, że coraz częściej widzę mniejsze i naprawdę zastanawiam się czy ten ślub to dobry pomysł, a po wczorajszej kłótni w ogóle zastanawiam się czy nie zerwać oświadczyn.
Jestem programistą i zarabiam bardzo dobrze. Narzeczona dowiedziała się, że
Tldr: moja narzeczona nie jest zadowolona z faktu, że pomagam finansowo moim rodzicom. Nie wiem co robić.
z narzeczoną planujemy ślub w następnym roku. Rzecz w tym, że coraz częściej widzę mniejsze i naprawdę zastanawiam się czy ten ślub to dobry pomysł, a po wczorajszej kłótni w ogóle zastanawiam się czy nie zerwać oświadczyn.
Jestem programistą i zarabiam bardzo dobrze. Narzeczona dowiedziała się, że

Wisla zagrala bardzo dobry mecz, choc oczywiscie mankamentow nie zabraklo. Obrona nie liczac gola top, choc raz ze nie mieli za duzo okazji na wykazanie sie, a dwa ze przy golu nie wiem jakie byly zalozenia do roznego, bo chyba cos poszlo grubo nie tak. W pomocy Duda na plus, Carbo na plus choc jeden wylew kosztowal nas gola, Kuziemka IMO bardzo na plus choc Boras sie go czepia, Mekambe bardzo pozytywnie wzial sie za rozgrywanie po przerwie. Fred powinien sobie odpoczac od grania, slabo ze nie ma zmiennikow ale juz chocby Sukiennickiego bym uzyl by Fredowi pokazac ze nie bedzie mial wiecznie skladu przy tskiej grze.