Wpis z mikrobloga

"Złożyłem" skrzynkę (PC) do gier, ja sam totalnie nie znam się na tym ale znajomy co ma łeb jak sklep złożył mi kosiarke do gier, porobił poinstalował.

Problem w tym, że chętnie poszedł bym do sklepu i kupił gry jak dawniej ale muszę pobrać Steama i nke będę się pytał syna o takie rzeczy.

#komputery #gry

Chce jakiegoś nitforspida, left for dead 1 i 2, i majnkrafta bo serio lubię i to nie wstyd, to przecież ja dorastałem na pierwszych pecetach :P
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 5
@Megatron_John na epicu masz co tydzień darmowe gry. Tak samo netflix czy Amazon. Ale jak chcesz te konkretne tytuły teraz to pewnie musisz kupić na streamie, choć zawsze sugeruję najpierw sprawdzić na naszym rodsimym GOG.
  • Odpowiedz
chętnie poszedł bym do sklepu i kupił gry jak dawniej

@Megatron_John: No szkoda tylko że jak jeszcze były takie płytki to już wtedy zaczynał się rak że gierkę masz na płytce ale nie zainstalujesz bez Steama. Akurat ze Steamem dużo filozofii nie ma. Wchodzisz na steampowered.com, pobierasz i instalujesz program, rejestrujesz i logujesz się, dodajesz co tam chcesz do koszyka, a potem za to płacisz czy to kartą czy BLiKiem czy
  • Odpowiedz
chętnie poszedł bym do sklepu i kupił gry jak dawniej ale muszę pobrać Steama i nke będę się pytał syna o takie rzeczy.

@Megatron_John: piszesz jakby Steam był dostępny jedynie w języku staroaramejskim a syn mieszkał na planecie poza naszym układem słonecznym ( _) Nie zazdroszczę dosłownie niczego co opisałeś...
  • Odpowiedz
@ZlodziejBilonownic: Wiem, ale nikt to siebie szanuje nawet nie uznaje ich istnienia. Poza tym "wychodzą" dobrze powiedziane bo EA po ostatnim gniocie którym był Unbound po cichutku ubiło serię. Need for Speed skończył się gdy EA zamknęło Black Box.
  • Odpowiedz