Wpis z mikrobloga

Jest i reakcja PKP na bubla Cegielskiego, teraz pytanie czy na grożeniu palcem się skończy, czy może jednak faktycznie dojdzie do poprawy? Btw, jakie to żałosne że spółka skarbu państwa odwaliła taki badziew, a druga spółka skarbu państwa musi reagować i dawać publicznie reprymendę...

#pociagi #pociagiboners #kolej #pkp #cpk
michalxd21 - Jest i reakcja PKP na bubla Cegielskiego, teraz pytanie czy na grożeniu ...

źródło: image

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

druga spółka skarbu państwa musi reagować i dawać publicznie reprymendę...


@michalxd21: Przecież to się z powietrza nie wzięło. Ktoś w Intercity to klepnął i teraz udają głupich. Nie zdziwiłbym się gdyby to już poszło dalej i te buble do produkcji wejdą.
  • Odpowiedz
@michalxd21 w jakiś podrzędnych regio fotele są wygodniejsze i można wyprostować nogi przynajmniej (mimo braku tej śmiesznej "regulacji" jak w ic). W ic się czuję jak w jakimś prywatnym przewozie osób, gdzie Janusz biznesu chciał wcisnąć jak najwięcej foteli.
  • Odpowiedz
  • 0
@Karl_Cotlet: no a tu wcisnęli twardsze fotele, z mniejszą ilością miejsca w przedziałach, węższe drzwi bez zasłonki i bocznych okien, węższe przejścia i bezużyteczna roleta co przepuszcza całe światło. Aaa i jakby klima padła to jest tylko wąski lufcik do uchylenia.
  • Odpowiedz
@michalxd21: I my k---a chcemy robić pociągi na 250km/h, a później szybsze...

"Trzepie, buja, jest głośno i połowa składów awaria? PANIIEEE ALE TO POLSKIE!!!!!!!! LUDZIE PRACEE MAJOOOO"

Cegielski to mi zalatuje takim typowym PRL. Newag i PESA poszli już trochę w Europe ale nie na 100% "DARTY, czy afera Newagowa XD" to w Cegielskim pewnie 1/5 pracowników w związkach i byle po kosztach.

Dla mnie to te skłądy przedziałowe to
  • Odpowiedz
@michalxd21: Patrząc po przerzucaniu się wpisami, to po części wina PKP IC która chciała taki wystrój/fotele i Cegielski się dostosował. A teraz co złego to nie my. Pewnie Cegielski odstawił lekką fuszerę, a PKP stwierdziło że i tak za drogo i kazało jeszcze przyciąć koszta. Bo w to, że jakakolwiek firma nie potrafiłaby zaprojektować i zbudować wygodnego wagonu nie wierzę, wszystko rozbija się o koszty.
  • Odpowiedz