@Operator_imadla: bo Warszawa powstała już po wojnie. Drogi można było zrobić szersze i na nowo zaplanować. Wrocław ma przedwojenną zabudowę - żeby poszerzyć drogi czy budować nowe to trzeba budynki burzyć.
@996ef650daf32b92bf708bc9376908ea: a tam zabudowa. Od paru padnych lat prezydent ma jeden sposob by przekonac ludzi do komunikacji - zakorkowac miasto. Wiec z dwoch pasow robia jeden wrzucajac buspass i korkuja newralgiczne miejsca
żeby poszerzyć drogi czy budować nowe to trzeba budynki burzyć.
@996ef650daf32b92bf708bc9376908ea: p---------e. Ołtaszyn, Jagodno czy inne Maślice powstały defacto przed chwilą i brakuje tam po kilka dróg zbiorczych. Tutaj leży planowanie, a nie jakaś przedwojenna zabudowa. Tam, gdzie we Wrocławiu jest uliczka osiedlowa, tam w Krakowie czy Warszawie idzie dwupasmowa (lub więcej) droga. Tam, gdzie w cywilizowanych miastach nie ma miejsca, są tunele, a we Wrocławiu po prostu nic się
@Operator_imadla: najprostsza rzecz jaka mozna zrobic zeby zniwelowac korki to wywalic tramwaje zastapic je autobusami i dodac dodatkowe pasy na miejsce torow gdzie to mozliwe.
Ruszamy z kolejnym #rozdajo – wygraj kartę podarunkową do Allegro o wartości 100 zł!
Aby wziąć udział w konkursie, zaplusuj ten wpis oraz w komentarzu krótko odpowiedz na pytanie konkursowe: Jeśli wygrasz, na co wydasz (lub do czego dołożysz) to 100 zł? ( ͡~ ͜ʖ͡°
@996ef650daf32b92bf708bc9376908ea: p---------e. Ołtaszyn, Jagodno czy inne Maślice powstały defacto przed chwilą i brakuje tam po kilka dróg zbiorczych. Tutaj leży planowanie, a nie jakaś przedwojenna zabudowa. Tam, gdzie we Wrocławiu jest uliczka osiedlowa, tam w Krakowie czy Warszawie idzie dwupasmowa (lub więcej) droga. Tam, gdzie w cywilizowanych miastach nie ma miejsca, są tunele, a we Wrocławiu po prostu nic się