@CyrkF1: tylko wyprzedzenia teraz sa na przycisk. Sam Kubica mowi, że kierowcy wiedząc, że jest DRS nie ryzykują, plus jak mamy dwie strefy, a jeden punkt detekcji to gdy wyprzedzą w pierwszej strefie to w drugiej mają obrone za darmo. Mniejsze bolidy jak kiedys, ale z takim aero by nie bylo tyle brudnego powietrza
@CyrkF1: Wolę 15 okrążeń walki dwóch bolidów, wywierania presji i jazdy na 100% niż po dwóch okrążeniach wyprzedzanie na prostej za pomocą drs. Przecież manewr wyprzedzania który często kończy się na 3/4 prostej to jest jakiś nieśmieszny żart. A reszta toru poza strefami jest nawet przez kierowców nie brana pod uwagę jako miejsce do wyprzedzania, wolą poczekać. Ale ja od samego początku jestem przeciwnikiem DRS i to się raczej nie
@CzatownikzCzatowni: Ja pamiętam bardzo dobrze Formułę 1 sprzed 20 lat i tam najczęściej nie było żadnej walki o klasyczne procesje, gdzie każdy jechał ze swoją strategią paliwową i nie myślał o wyprzedzaniu.
Przecież manewr wyprzedzania który często kończy się na 3/4 prostej to jest jakiś nieśmieszny żart.
@CzatownikzCzatowni: coś w tym jest. U większości ludzi wyprzedzanie budzi najwięcej emocji kiedy trwa długo, np. tir wyprzedza innego tira jadąc 1 km/h więcej. Rozmiary bolidów rosną więc jeszcze im tylko założyć blokady prędkości* i w końcu będziemy mieli emocje na torze.
Wolę 15 okrążeń walki dwóch bolidów, wywierania presji i jazdy na 100% niż po dwóch okrążeniach wyprzedzanie na prostej za pomocą drs.
@CzatownikzCzatowni: W teorii wszystko fajnie, ale w praktyce to kończyło się na oglądaniu jak przez cały wyścig 2-3 maruderów tworzy za sobą pociąg, który nie może ich wyprzedzić. Poza tym przepisy z ostatnich lat w miarę zbalansowały dzisiejsze bolidy tak, że naprawdę nie jest źle pod względem możliwości
źródło: 525213417_24102467089403515_8508838776087866444_n
Pobierzhttps://docs.google.com/spreadsheets/d/1XueNI7ZawEX0RLDq5dAGVqsEb1-DBOK2kUWGwM1OMKs/edit?fbclid=IwAR3kQQN-0ey1EkOLXNLdyA1x3avm0W3Gr6RkXaGALpW2HQGrwZUROTmhS5A&gid=0#gid=0
Ale ja od samego początku jestem przeciwnikiem DRS i to się raczej nie
@CzatownikzCzatowni: coś w tym jest. U większości ludzi wyprzedzanie budzi najwięcej emocji kiedy trwa długo, np. tir wyprzedza innego tira jadąc 1 km/h więcej. Rozmiary bolidów rosną więc jeszcze im tylko założyć blokady prędkości* i w końcu będziemy mieli emocje na torze.
* każdemu minimalnie różniącą się
@CzatownikzCzatowni: W teorii wszystko fajnie, ale w praktyce to kończyło się na oglądaniu jak przez cały wyścig 2-3 maruderów tworzy za sobą pociąg, który nie może ich wyprzedzić. Poza tym przepisy z ostatnich lat w miarę zbalansowały dzisiejsze bolidy tak, że naprawdę nie jest źle pod względem możliwości