Wpis z mikrobloga

@Ziutek_Grabaz: zawsze się znajdzie jakiś niszczyciel dobrej zabawy i wyjedzie z R: Avenging Angel ( ͡° ʖ̯ ͡°)


jak mieli już skądś ściągnąć mechanikę to Unreal Tornament, jak już bardzo chcecie wyciągać innym błędy. "Bullet time" z Avenging Angel poza tym, że czas leci wolniej w niczym nie przypomina zagrywki z MaxPayne'a: postać gracza porusza się w normalnej prędkości, a czas jest zatrzymany prawie do
  • Odpowiedz
@Gawith_Apricot: ciężko mówić o zgapieniu "mechaniki" z filmu, ale ogólnie tak, wydaję się to najsensowniejszą wersją.
Matrix w 1999 roku był czymś nowym, szczególnie przez zastosowanie CGI na taką skalę, wtedy z tego filmu aż się wylewało to, co można zrobić z filmem przy użyciu komputera i ten przesyt budził raczej zachwyt niż rozbawienie.


Jak samo spowolnienie czasu, czy różne efekty "bullet time" nie były zupełnie nowe w grach
  • Odpowiedz