Aktywne Wpisy

stuparevic +1153
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz
Ryksa +80
Dlaczego nie interesują mnie ludzie? W ogóle nie obchodzi mnie życie innych. Ciężko mi trworzyć relacje w pracy bo mam w------e na tych wszystkich ludzi. Co jest ze mną nie tak?





To już ostatni wpis gdyż jesteśmy w Polsce.
Dziękuję że czytaliście i plusowaliście moje wpisy.
100km od granicy 50km po zatankowaniu nagle Simson zrobił podczas jazdy Buuuuu przy prędkości 55km/h. Pomyślałem sobie że paliwa zabrakło ale przecież tankowałem niedawno jednak postanowiłem przełączyć na rezerwę. Kranik mam przy lewej nodze więc schylam się i lewą ręką podczas jazdy macam kranik. W tym momencie koło tylne się zblokowało więc mnie zarzuciło (gdyż nie miałem ręki na kierownicy) najpierw w lewo a potem w prawo i już osobno z simsonem obaj wpadliśmy do rowu.
Straty to przestawienie koła względem lampy, pogięta osłona na nogę, ósemka na tylnym kole i zatarty tłok.
Wymiana tłoka na zapasowy zajeła mi 3h. Tak długo gdyż jest to skuter i jest utrudniony dostęp do silnika.
Podczas wymiany na polu zatrzymała się policja i panowie bardzo mili pytali się jak mogą pomóc i czy nam nie podjechać do sklepu po wodę. Jeden stwierdził że żeby czymś takim jeździć to trzeba się na mechanice znać ale to nie jest prawdą, wystarczy jeden film instruktażowy na YT.
Wymieniłem tłok i pojechaliśmy dalej gdzie 100km dalej musiałem jeszcze linkę od gazu wymienić i ją przerobić.
To tyle jeśli chodzi o wycieczkę do jugosławii.
PS. Do tej pory nie wiem czemu się silnik zatarł. Olej wlałem.
źródło: temp_file8264854694707087152
Pobierzdwusuwy kiedy były jeszcze używane w wyścigach, czyli chyba gdzieś do 1990, no to dominowały kompletnie motocykle czterosuwowe - żeby czterosuw dorównywał dwusuwowi to musiał mieć dwa razy większą pojemność skokową, zresztą w klasach mieszanych tak właśnie to wyglądało, że dwusuwy mogły startować ale musiały mieć pojemność dwa razy mniejszą niż 4t
przykład RD500 1986r vs CBR1000 1986r. mimo dwukrotnie większej pojemności i wyższej mocy o jakieś
Jak sie silnik zatrze to sie poprostu zatrzyma i nie robi " buuuu" tylko ciężko pracuje i zwalnia, az do momentu gdy puścisz gaz to wtedy staje dęba, ewentualnie gdy wpadnie, oderwie sie skądś jakiś kawałek metalu to może uszkodzić świece i zgasić silnik, ale nic o tym nie wspominasz i
wróciłem z rajdu koguta na 300 starych prlowskich motocykli zatarł sie 1 komarek, a tak to p------y typu linka, a jechała tez motorynka, dziennie robiliśmy 250km, a nie jeden przyjechał do Olawy na strzała ponad 300, w 4 dni imprezy z powrotem do domu większość osób
Za to spotkasz tony chińczyków z 2007 roku, czyli początkowego okresu boomu na chińczyki. Niezliczone 125 ccm, które mają nasrane po 40-50 tysięcy kilometrów gotowe do drugich 40-50 tysięcy kilometrów. A to sprzęty, które są obecnie pełnoletnie.
A jak się zepsują, to nie wiem dlaczego mieliby iść na śmietnik, części są ultra tanie, a naprawy ultra łatwe
TAK, TAK Same chińczyki, Hondy, simsony, Yamahy XD
Dalem widelki motcykle do 2007r.
https://m.olx.pl/motoryzacja/motocykle-skutery/?search%5Border%5D=relevance:desc&search%5Bfilter_float_year:to%5D=2007&search%5Bfilter_float_enginesize:from%5D=50&search%5Bfilter_float_enginesize:to%5D=125
https://www.olx.pl/d/oferta/do-sprzedania-romet-k125-CID5-ID16eOfP.html?isPreviewActive=1&sliderIndex=0