Wpis z mikrobloga

Myślę sobie kupić Nintendo Switch 2. Coraz bardziej się starzeję, już nie mam ochoty tyle siedzieć przed komputerem, pracuję jako programista i najchętniej po pracy bym się p--------ł na łóżko i pograł w gry. Do tego dziecko w drodze i żona w ciąży, więc taka przenośna konsola lepiej będzie mi pasować.

Od czego zacząć? Jakie gry polecacie?

Czy kupując gry na switcha (używane z olx) będą one pasowały do tego switcha 2?

#nintendoswitch #nintendo
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Ksiega_dusz: problem jest taki, że zarówno steam deck jak i ten switch 2 jest klecem. Jeśli chcesz coś naprawdę przenośnego to bierz switcha lite, jeśli chcesz sobie pograć w jakieś indyki i gry od nintendo to bym szukał używanego switcha oled. jeśli masz dużą bibliotekę steamową i/lub chcesz sobie emulować to steam deck
  • Odpowiedz
  • 2
@Ksiega_dusz nie wyobrażam sobie po pracy 8h przed monitorem grać nie na konsoli. Bierz Pan Switcha 2 i Mario Odyssey, Pikmin 4, Metroid Prime, no i Mario Kart World.
  • Odpowiedz
@mtgosciu: XD
@Ksiega_dusz graj do momentu kiedy się dziecko nie urodzi, potem już nie będziesz miał czasu od momentu jak rok skończy XD (chyba, że wieczorami jak zaśniesz jak jeszcze będziesz miał siłe)
  • Odpowiedz
@mtgosciu: u mnie było dokładnie tak samo, ograłem exy, konsola się kurzyła sprzedałem. na steam decku więcej gram ale też nie jakoś super dużo bo mam wspólną bibliotekę i te same savy co na pececie.
  • Odpowiedz
@Ksiega_dusz Switch 2 to w tej chwili najlepsza maszynka do grania przenośnego, ekran jest niesamowicie dobry, wydajność pierwszorzędna. Nie mogę się doczekać jakichś strategii, bo przy kontroli w trybie myszki to powinna być też świetna konsola do takich gier
  • Odpowiedz