Aktywne Wpisy
rysiek-dunaj +13
#raportzpanstwasrodka
Mumin i jego teoria płaskiej Ziemi była nawet śmieszna😁,ale to co on teraz p------i o raku i chemii to już jest przegięcie.On jest tak głupi że aż p----------y.
https://streamable.com/ypvjc3
Mumin i jego teoria płaskiej Ziemi była nawet śmieszna😁,ale to co on teraz p------i o raku i chemii to już jest przegięcie.On jest tak głupi że aż p----------y.
https://streamable.com/ypvjc3

brainac +3
#slubodpierwszegowejrzenia ten tag jest tak toksyczny, że wywala skalę. Może ci normalni są cicho. Każdy komentujący jest chyba dyplomowanym psychologiem, a nawet jasnowidzem. Żadnych braków, problemów, frustracji, kompleksów. Chodzące ideały.

Jaki teraz AI najlepszy do programowania? Potrzebuje stworzyć szybko kilka prototypów i wykupiłbym jakiś model. Nie znam się bo niezbyt korzystam, jeżeli nie ma dużych różnic to gpt wykupię po prostu. O cursor coś słyszałem dobrego
T3 Chat jak chcesz w przeglądarce. Wychodzi taniej niż chatGTP bo tylko 8 dolarów, a masz dostęp do claude, gemini i całej reszty
Korzystasz z takiego wbudowanego AI w edytor? Jest pomocne? Tak jak jeszcze rozumiem w przeglądarce podpytać/pogadać/coś wygenerować i z tego przekleić do kodu to wbudowany wydaje mi się hmm ograniczony albo może mniej elastyczny. Jakie są odczucia z korzystnia, przyśpiesza prace, jest wygodnie?
Korzystam z Ridera, mają tam pakiet z tym AI, można wypróbować co może w końcu zrobię ale tak chcę podpytać kogoś co używa.
popraw mi logowaniei on sam przeszukuje twój kod, znajduje pliki i sugeruje poprawki. Klikasz accept all i wszystko się dzieje samo@DoubleWu: Kiedy wychodziło, było śmieciowe. Obecnie jest już bardzo dobrze. Masz dostęp do wielu różnych modeli (Claude, GPT, możesz hostować własny) w cenie jednej licencji. Ponadto, jeśli masz All Product Pack, to licencję pod AI dostajesz w cenie.