Wpis z mikrobloga

#programowanie #ai #chatgpt

Jaki teraz AI najlepszy do programowania? Potrzebuje stworzyć szybko kilka prototypów i wykupiłbym jakiś model. Nie znam się bo niezbyt korzystam, jeżeli nie ma dużych różnic to gpt wykupię po prostu. O cursor coś słyszałem dobrego
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@DoubleWu: Claude sprawdza się bardzo dobrze, pare dni temu dostał też całkiem dobrą aktualizację. Natomiast jeśli programujesz na większą skalę, to JetBrains ma ładnie zintegrowane „swoje” AI (wybierasz jaki model chcesz, mają też Claude) w IDE, i w takim przypadku płacisz tylko u nich licencje a model wybierasz, jaki wolisz.
  • Odpowiedz
Cursor najlepszy jak chcesz AI w edytorze.
T3 Chat jak chcesz w przeglądarce. Wychodzi taniej niż chatGTP bo tylko 8 dolarów, a masz dostęp do claude, gemini i całej reszty
  • Odpowiedz
  • 0
@tiritto:
Korzystasz z takiego wbudowanego AI w edytor? Jest pomocne? Tak jak jeszcze rozumiem w przeglądarce podpytać/pogadać/coś wygenerować i z tego przekleić do kodu to wbudowany wydaje mi się hmm ograniczony albo może mniej elastyczny. Jakie są odczucia z korzystnia, przyśpiesza prace, jest wygodnie?

Korzystam z Ridera, mają tam pakiet z tym AI, można wypróbować co może w końcu zrobię ale tak chcę podpytać kogoś co używa.
  • Odpowiedz
@DoubleWu: tak, github copilot też ma tryb agenta. Piszesz mu prompt w stylu popraw mi logowanie i on sam przeszukuje twój kod, znajduje pliki i sugeruje poprawki. Klikasz accept all i wszystko się dzieje samo
  • Odpowiedz
Jest pomocne?

@DoubleWu: Kiedy wychodziło, było śmieciowe. Obecnie jest już bardzo dobrze. Masz dostęp do wielu różnych modeli (Claude, GPT, możesz hostować własny) w cenie jednej licencji. Ponadto, jeśli masz All Product Pack, to licencję pod AI dostajesz w cenie.

Integracja z IDE jest bardzo spoko, bo ułatwia sporo rzeczy - łatwo podlinkować inne pliki jakie AI musi mieć na uwadze, a jak chodzi tylko o fragment kodu to po