Wpis z mikrobloga

Co może być przyczyną kapiącej wody z kranu? Głowice zostały wymienione, a woda dalej wycieka.
Nie jest to intensywne kapanie tylko jakieś 3 krople na minutę w sensie woda powoli się zbiera i kapie.
Ciśnienie? Czy może po zakręceniu kranu woda musi się wykapać?
Dodam tylko, że z tą baterią same kłopoty, była już wymieniana na nową, potem wymiana głowic i teraz znowu wymiana głowic o ile wcześniej sprawa na trochę się rozwiązała to teraz wgl nie pomogło.
#hydraulika #majsterkowanie #remontujzwykopem
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Android
  • 1
@KHOT @rybeczka @Wiskoler_double
Okazało się że winna była głowica od ciepłej wody . Wymieniłem na głowicę ceramiczną i problem się rozwiązał ale jestem w temacie zielony i mam głupie pytanie. Otóż miałem tak że ciepła woda zakręcała się w lewo, co mnie strasznie wkurzało. Gdy kuzynka kiedyś wzięła do wymiany baterii hydraulika to jej powiedział że taki model itp. Jak mój kumpel wymieniał głowice to też woda ciepła zakręcała
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Wiskoler_double Nie znam się na tym ale kupiłem niby takie same głowice jakie miałem w baterii. To w sumie zależy jak taką głowice włożysz czy jak? Wydaje mi się że szum wody jak głośniejszy jak odkręce wodę więc dalej nie wiem czy coś nie zawaliłem.
  • Odpowiedz
@b4a3: Nie można głowicy założyć odwrotnie. Jest gwint na głowicy, jest gniazdo z gwintem i to musi razem pasować. W standardowych bateriach wodę odkręca się w lewo, zakręca w prawo. Nie spotkałem się by gdzieś było odwrotnie.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Wiskoler_double Tak wiem, że standardowo to w prawo powinno być, tu było w lewo a teraz po mojej fuszerce jest normalnie w prawo a głowice niby takie same.
  • Odpowiedz