Wpis z mikrobloga

Niestety, nie była to miła przeprawa.
Sequel robi 2 kroki w przód, żeby zrobić 3 wstecz.

W skrócie, są 2 genialne mechaniki, jazda na motorze i latanie na wingsuicie. Jedna i druga aktywność jest przyjemna, dopracowana i pompuje w nasze żyły adrenaline.

Problem? Motoru jest mało, a duża część jego potencjału jest zmarnowana na jazdę, po ,,otwartej" przestrzeni w połowie gry, a wingsiut pojawia się na pół godziny przed ostatnim bossem.

A najgorzej jest kiedy... gramy jak w jedynkę, czyli walczymy naszym Ghostrunnerem, czarujemy parkourem, naszymi umiejętnościami itd.
Walka jest spłycona, pociski można łatwo blokować, umiejętność ,,Widmo" jest absolutnie zesputa, a design poziomów niemrawy i ,,na odwal się".
Mamy tutaj od z-------a mechanik np:
1. Wbijanie shurikena w ścianę, żeby następnie się do niego przyciągnąć.
2. Zabawa w znikanie i przywoływanie danych elementów otoczenia
3. Jazda motorem z zaburzoną perspektywą po sufitach itd.
4. Roboty skanujące, gdzie trzeba użyć umiejętności Widmo, bo inaczej dead.
5. Platformy, które musimy przepychać ,,uderzeniem burzy", żeby je przesunąć

I wiecie co?
G---o, Zawsze mamy mini tutorial, męczenie daną mechaniką, która potrafi później zniknąć na kilka godzin XDD

Krem de la krem, optymalizacja.
Na otwartych przestrzeniach zwłaszcza, klatkarz pada na łeb, na szyję, co przy grze, która wymaga sporego refleksu, jest wręcz karygodne.

A fabuła i postacie są denne i mam nadzieję, że w przyszłości obetną na to budżet i zrobią lepszy gameplay.

Pomimo, że bawiłem się gorzej niż przy jedynce, to dalej czekam to wysmażą Krakowianie przy 3 części.
Studio One More Level, zostało zjedzone przez własne ambicje.
Jest to dla mnie spory awód, ale dalej czekam na 3 część, bo jest tu ogromny potencjał.

#ghostrunner #ghostrunner2 #gry
Hambercios - Niestety, nie była to miła przeprawa.
Sequel robi 2 kroki w przód, żeby ...

źródło: obraz_2025-03-18_234236398

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

2 genialne mechaniki, jazda na motorze


@Hambercios: jazda na motorze to dramat, wolałabym dopłacić i dostać fabularne dlc o Asurach takie jak Project HEL do GR1, niż ten bezsensowny endless moto mode z season passa, bo tam najbardziej widać jak niedopracowana jest ta mechanika. XD Jazda w otwartym świecie (w Pillars of Creation bodajże?) to jakaś pomyłka, zawieszanie się na kamyczkach, rozbijanie o niewidzialne krawędzie.

Ogólnie rzecz biorąc ja się w
  • Odpowiedz
  • 0
@wysuszony_szkielet_kostny_czlowieka:

tu może być problem, bo OML sprzedało prawa do marki 505 Games i na razie nowy właściciel milczy na temat jakiejkolwiek kontynuacji. Smutek, bo też bym bardzo chciała. (,)

Dwójka się bardzo kiepsko sprzedała i słusznie.
Który idiota pomyślał, że premiera w czasie kiedy wychodził dodatek do Cyberpunka, będzie dobrym pomysłem.
Jedynka miała niezły wynik, bo jechała NA hype na Cyberpunka, a nie z nim
  • Odpowiedz