Wpis z mikrobloga

Czy ktoś miał do czynienia z firmą PowerA?
Zareklamowalem pad firmy PowerA (dryfujace przyciski). Wstepnie stwierdzili, ze nie akceptuja gwarnacji w zwiazku, ze zakup byl przez firme trzecia ale zgodzili sie mi wyslać nowy pad; jak to stwierdzili:

However, we'll send a replacement as a one-time courtesy. We want to be clear that this new controller does not come with a new warranty.


Proszono mnie o podanie danych do wysylki które podałem (19 kwi 2024) niestety przesylki do tej pory nie otrzymalem. Wymienilem 18 maili w tym temacie za kazdym razem sie tłumaczą:

We want to let you know that your warranty order is currently being processed. Processing and delivery can take around two to three weeks. You will receive an email with the FedEx tracking number as soon as our warehouse prepare the package for delivery.


lub

We apologized for the delay We validate this and based on our system Order ran into system issue but we already escalated this to make sure warranty will be fulfilled. Tracking number will be provided as soon as warehouse prepare the shipment. We appreciate your patience.


Czy mieliście podobne doświadczenia z obsługą klienta przez consumer.support@powera.com

#powera #gaming #obslugaklienta #oszustwo #pad
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach