nad__czlowiek
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
34
  • Najlepsze
  • Wszystkie komentarze
pamareum
@nad__czlowiek: tak, każdy trener personalny ma 20k netto i rucha na boku żonę programisty. XD Top 1% trenerów może ma takie życie (przede wszystkim działających na instagramie)

199
Michal_Spira
@nad__czlowiek: to wszystko jest prawda, bycie programista przestało mieć sens jak do grupy indywidualistow dorzucili cum mastera, PO i inne zbędne osoby które zabierają cała frajdę z tego. W tym roku też się będę przebranzawial na trenera personalnego, narazie robię formę ale zobaczycie na tagu w połowie 2025 nie będę już pracował w IT
121
W.....u
@nad__czlowiek: Jestem programistą 15k i potwierdzam, że moją dziewczynę rucha trener personalny, ale nie mam o to pretensji, bo niedługo zastąpi mnie w pracy AI. Co wiecej do konca stycznia zredukują mi pensję do 4k brutto.
21
razdwatrzy55
razdwatrzy55
@nad__czlowiek: o zmieniłeś tego baita, ostatnio było, że trener puka tylko jakąś żonkę a teraz już 1/4 klientek xDDDDDDDDD
10
latarnikpolityczny
@nad__czlowiek Daj juz spokoj
10
og_kosa
@card_man: pukają 1/4 klientek farm wiatrowych
7
cerbera
cerbera
@lx200

@nad__czlowiek: mozna zrobic tez onlyfans i trzepac jeszcze wiecej hajsu ewentualnie zostac lekarzem i zarabiac jeszcze wiecej #lekarski #lekarz100k

Ogladalem taki film i lekarze tez pukaja zony programistow. Biedni programisci.
6
GeDox
GeDox
5
krisswoj
@nad__czlowiek ciekawe, bo z mojego podwórka to widze ze dwóch moich znajomych trenerów, zgodnych z twoim opisem finalnie skończyli na farmach wiatrowych
4
Szerszebot3000
@nad__czlowiek no i zamiast spowiadać się scrum masterce lecą kręcić hotel paradajs który im nabija zasięgi
3
jediwolf
jediwolf
3
CloudSpanner
@nad__czlowiek: Nowa, podrasowana wersja wpisu o trenerach personalnych ( ͡º ͜ʖ͡º)? Lepiej zostań przy lekarzach.
3
Luccek
@nad__czlowiek chłopakom też nie popuszcza.
2
Dominikjagoda
@Michal_Spira: Ja idę na lekarza
1
In_thrust_we_trust
@nad__czlowiek: