Aktywne Wpisy

Polasz +435
Dzień dobry :)
źródło: temp_file4675324448878078082
Pobierz
America +200
Anka po co mu te majteczki? Niech już całkiem wystawi fajfusa i będą lepsze zasięgi.
#p0lka #lewandowska
#p0lka #lewandowska
źródło: IMG_1681
Pobierz




• [1] Naukowcy z Tsinghua University i Shanghai AI Laboratory stworzyli DRiVE - nowy system do tworzenia realistycznych awatarów anime. Wykorzystuje on reprezentację Gaussowską 3D oraz moduł dyfuzyjny GSDiff zamiast meshy, co znacznie ułatwia animację. Stworzyli również ogromny zbiór danych do treningu (AnimeRig).
• [2] Naukowcy z University of Washington, Lawrence Berkeley National Laboratory i Watauga High School zaprezentowali innowacyjną platformę głębokiego uczenia dla obrazowania rezonansu magnetycznego (MRI), która łączy najskuteczniejsze architektury sieci neuronowych w celu poprawy diagnostyki neurologicznej. Ich wielowarstwowy model, wykorzystujący zaawansowane podejścia takie jak nn-UNet, Swin-UNet i U-Mamba, pozwala na precyzyjną segmentację, klasyfikację guzów mózgu oraz syntezę obrazów. Proponowane rozwiązanie znacząco przewyższa dotychczasowe metody, potencjalnie rewolucjonizując opiekę nad pacjentami poprzez szybsze i bardziej precyzyjne rozpoznawanie zmian chorobowych.
• [3] Single person study, ale ciekawe. Tom Schaul z Google DeepMind przedstawia koncepcję "uczenia sokratejskiego" w systemach zamkniętych argumentując, że agent może opanować dowolną zdolność, jeśli spełnione są trzy kluczowe warunki:
- otrzymuje wystarczająco informujące i zgodne informacje zwrotne,
- ma szeroki zakres doświadczeń
- oraz wystarczający potencjał obliczeniowy.
Koncentrując się szczególnie na agentach lingwistycznych, autor proponuje innowacyjny framework oparty na "grach językowych", który pozwala na rekurencyjne samodoskonalenie się, potencjalnie znacząco przekraczające początkowy zasób wiedzy. Jego koncepcja sugeruje, że jedynymi ograniczeniami takiego uczenia są czas i stopniowe problemy z alignmentem.
• [4] Meta Reality Labs oraz ETH Zurich zaproponowali nową metodę śledzenia całego ciała w urządzeniach XR (AR/VR). Ze względu na brak dedykowanych czujników nóg, dotychczasowe metody generowały ruchy na podstawie sygnału z głowy i kontrolerów. Autorzy proponują innowacyjne rozwiązanie XR-MBT, które wykorzystuje dane o głębi, uczenie maszynowe i samonadzorowane uczenie się, aby dokładnie śledzić ruchy całego ciała, w tym nóg, w czasie rzeczywistym.
#sztucznainteligencja #gruparatowaniapoziomu #xr #vr #quest #oculusquest #quest3
======================
Zawołać cię do kolejnego wpisu? Zaplusuj CENTRALNĄ LISTĘ DO WOŁANIA dostępną pod tym linkiem:
Aby nie być dalej wołanym - odplusuj wspomniany wpis.
Zaplusuj ten wpis, aby być wołanym do wpisów spod tagu #codzienneainews
Aby nie być dalej wołanym - odplusuj ten wpis. Aby ponownie dopisać się do listy - zaplusuj ten wpis. Przy każdym wołaniu będę na bieżąco pobierał aktualną listę plusujących.
źródło: @miilesus --sref 3629586110
PobierzTreść została ukryta...
Zaplusuj ten wpis, aby być wołanym do wpisów spod tagu #codzienneainews
Aby nie być dalej wołanym - odplusuj ten wpis. Aby ponownie dopisać się do listy - zaplusuj ten wpis. Przy każdym wołaniu będę na bieżąco pobierał aktualną listę plusujących.
@PeterWeiss: o tym gdzieś słyszałem, tam