Wpis z mikrobloga

Jestem nowy w #nintendoswitch - zacząłem od zachwalanej zeldy, niestety to nie dla mnie.
Następne miało być #mario odyssey ale już widzę to podobny otwarty świat, a do takich gier wolę xboxa.
Chcę jednak spróbować tego mariana, tylko bardziej w klasycznej liniowej wersji 2d idąc w prawo gdy mam 10 minut po obiedzie fotelu zamiast odpalać xboxa.
Za którą wersją mariana patrzeć?

#switch
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Chcę jednak spróbować tego mariana, tylko bardziej w klasycznej liniowej wersji 2d idąc w prawo gdy mam 10 minut po obiedzie fotelu zamiast odpalać xboxa.

@lunga: mi też nie przypadły do gustu typowo switchowe gry. Od siebie Mogę ci polecić super mario 3d world bowsers fury (3d) i super mario bros deluxe u. W mojej opinii o wiele lepiej wypadają niż odyssey i nowe mario wonder.

Jak ludbisz metroidvanie to
  • Odpowiedz
@lunga: do Ori jeszcze nie podeszłam, ale grywałam już w lepsze platformówki niż marian. Stąd moje zdziwienie tym powszechnym zachwytem nad tą serią. Szczególnie rozczarowałam się tym Odyssey do którego się wręcz spuszczają.
  • Odpowiedz
@lunga: w sumie w tym roku sama kupiłam switcha i się zawiodłam. Przeszłąm "Another code" które mogę powiedzieć ze było bardzo fajnie i "pokemon lets go eevee" pierwsze pokemony które udało sie "ukonczyć" Mam jeszcze mario odyssey, ale jakos ciężko mi się do tego bardziej zmusić. Myślę jeszcze nad mario kart, ale nie wiem co z tego wyjdzie patrząc na ceny tych wszystkich gier. Ogólnie patrzącv na gry i ich
  • Odpowiedz
@Katiee: Ceny gier na tą platformę to faktycznie inny świat. Ja exclusivy typu Zelda kupuję fizyczne - np. Zeldę za 190zł na allegro lokalnie i za tyle też sprzedałem. A indyki cyfrowe w promocjach na eshopie, np. fajny Figment 1+2 za 15zł czy Trüberbrook za 4zł. Albo Hades za 40zł teraz jest. Mario Kart czytałem żeby był fun to trzeba grać ze znajomymi na kanapie albo online, a tu znowu
  • Odpowiedz