Wpis z mikrobloga

@planarize: za chwilę wpadnie Holandia (98%), później długo nic. W sumie to potrzeba 7 krajów, z Holandią będzie 6.
Irlandia 68%, Belgia 65%, Francja 63%, Austria 61%, Hiszpania 59%
Południe jak zwykle leniwe ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 44
@piaskun87: I tak najważniejsze jest zebranie miliona i polskie głosy są wciąż potrzebne. Więc jeśli wam zależy, to przekonujcie małżonków, partnerów, rodziców, przyjaciół, wujków i ciotki. Wielu podpisze, bo sprawa jest ważna dla Was, a każdy głos liczy się tak samo.
  • Odpowiedz
@kampekD:

Celem inicjatywy jest zażądanie od wydawców, którzy sprzedają konsumentom w Unii Europejskiej gry wideo (lub związane z nimi funkcje i zasoby do obsługiwanych przez nich gier) bądź udzielają na nie licencji, aby pozostawiali wspomniane gry wideo w stanie funkcjonalnym (umożliwiającym grę). W szczególności inicjatywa ta ma na celu zapobieganie zdalnemu blokowaniu gier wideo przez wydawców przed zapewnieniem odpowiednich środków umożliwiających dalsze funkcjonowanie tych gier wideo niezależnie od wydawcy.Inicjatywa nie
  • Odpowiedz
@kampekD: gracze płacą portfelem krocie za niedokończone na premierę produkcje, za odgrzewane kotlety z mikropłatnościami, z wpierdzielonymi na siłę motywami "lgbtq" a później płaczą, że producenci wypuszczają takie gry.
  • Odpowiedz
  • 11
@kampekD przekładając na chłopskie to co napisał @romek898: jak kupisz grę to żeby producent nie mógł wyłączyć serwerów po kilku latach, tylko żebyś mógł grać w raz kupioną gierkę do usranej śmierci tak jak to było ze starymi grami
  • Odpowiedz
@planarize: a tak przy okazji - może ktoś pomoże dlaczego mi to nie działa?
Chciałbym to podpisać, wybieram logowanie za pomocą eID, przekierowuje mnie na login.gov.pl a tam wielka na pół strony reklama mObywatela, ale logować mObywatelem się nie można - albo profil zaufany przez bankowość, albo smartfon z jakimś czytnikiem EDO.

Dobra - biorę bankowość.
mBank, loguję się, zaznaczam zgody, potwierdzam w aplikacji, wszystko ok, wracam na login.gov.pl z takim
  • Odpowiedz
@planarize: żeby producenci gier musieli utrzymywać nierentowne gry i zapychać przez to zespoły deweloperskie bo 10 osób chce sobie pograć w jakiegoś starocia

żeby to się opłacało to gra by musiała kosztować z 600zł żeby to zamortyzować
  • Odpowiedz
  • 8
@bzyku95: wystarczy umożliwić aby gracze mogli tworzyć swoje własne serwery. Activision nic nie płaci za COD4 a serwery nadal są i można zagrać.
  • Odpowiedz
  • 3
jakieś przykładowe gry które tak ubili?


@qps666: overwatch, the crew, ostotniao po dwóch tygodniach concord.
I setki inny których nie znam ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
@bzyku95:

żeby producenci gier musieli utrzymywać nierentowne gry


Chlip, chlip biedni developerzy, zapchają sobie zespoły bo będą musieli zrobić serwery społecznościowe xDD
  • Odpowiedz