Aktywne Wpisy
Sebastix +396
Mieszkanie 59m2 na Targówku w nowej inwestycji Atala 1 070 000, do tego parking pewnie za jakieś 60k plus wykończenie z meblami minimum 3k/m2
Łącznie 1 310 000 zł za 3 pokoje na obrzeżach stolicy xDDDD
Oczywiście brak dzieci to wina hedonistycznych milenialsow xD
Ten kraj idzie na wymarcie spowodowane zachłannością.
Łącznie 1 310 000 zł za 3 pokoje na obrzeżach stolicy xDDDD
Oczywiście brak dzieci to wina hedonistycznych milenialsow xD
Ten kraj idzie na wymarcie spowodowane zachłannością.
Świeży wpis Szarpankiego. O ile lubię jego twórczość to pomijając swoje prywatne sympatie i antypatie ciężko nie przyznać, że raczej nie trzyma to się kupy ¯_(ツ)_/¯
#szarpankizzyciem #szarpanki #polskiyoutube #imigranci #uchodzcy
#szarpankizzyciem #szarpanki #polskiyoutube #imigranci #uchodzcy
@Elberus: PRZEDEWSZYSTKIM był brzydko nijaki.
Tani też nie był.
Oraz niczym się nie wyróżniał.
@mpetrumnigrum: a wał napędowy? silnik V4 też raczej rzadko spotykany
Przy okazji v4 to też żadna inowacja bo takie motocykle były już prędzej.
Zresztą są bardzo podzielone opinie o tej skrzyni.
@wiktorbo: Niewiem czy tak jest ale R4 mają tak znikome wibracje że są niezauważalne, to jest kwestia dobrze dobranej przeciwwagi.
A co do V4 i jego dołu to jest zasadniczo mit.
Różnica jest i to nie diametralna ale tylko PONIZEJ obrotów użytecznych czyli
No nic bo o ile BMW wibruje trochę, tak Suzuki to jest po prostu wibrator na kołach. I to nie ja umyśliłem, tylko wpisz gsx 1000 vibrations na google i zobacz ile tego jest.
Znam przypadek z własnego podwórka, gdzie ziomek sprzedał nowe S1000R bo mrowienie w rękach było tak silne, że nie dało się na dłuższą metę
Ja np. na R6 tracę czucie w dwuch palcach prawej dłoni już po 9km a nadgarstKI mnie bolą już po 10km. A po 20 km tracę czucie w dłoni.
Niejest to spowodowane wibracjami tylko dużym obciążeniem nadgarstków i kontuzjami nadgarstków.
Nie Jeździłem tak nowymi motocyklami tylko starszymi i np. xj600 miała nie zauważalne wibracje silnik R4 a SV V2 miała silniejsze wibrację.
Prawie wszystkie swoje kilometry przejechałem na jednocylindrowy ach głównie 4t i tutaj są wibrację. Kiedyś przerobiłem silnik 2t 1cylinder i miał tak idealne wyważenie silnika że od 8tys obr jechałeś z mniejszymi drganiami kierownicy niż
To jechałeś taką współczesną 220 konną V4 jak Ducati wkłada?
Porównanie do dwusuwa jest nie na miejscu ale to jest inna jazda niż rzędowymi 4.
Nie chodzi o spięte nadgarstki, na jajach też czuć mrowienie, po prostu te silniki nieprzyjemnie wibrują i wystarczy wygooglować, żeby się przekonać, że nie tylko ja to zauważam.