Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Powiedzcie mi co zrobiłem nie tak? Gdzie popełniłem błąd w życiu? Skończyłem studia, pracuje w korpo (nie IT), wiem mniej więcej kto ile zarabia, rozmawia się na co dzień o wydatkach jakie kto miał, o problemach, planach na przyszłość, mieszkaniach, itd..

Sytuacja #1 - czy to na parkingu pod sklepem, czy pod mcdonaldem, na światłach zdarza mi się zobaczyć BMW pokroju 4 (F36) - nie znam się na tyle, nie wyglądają na tanie. Za kierownicą siedzą typowe łebki, bez obrazy ale aparycja typowego wiejskiego podrywacza-cwaniaczka (nie żaden seba czy łyse karki od brudnej roboty). Jakim cudem tacy ludzie jeżdżą takimi fajnymi sportowymi BMW? Nie są to te najdroższe/najnowsze modele ale widać że do tanich nie należą. U mnie w #korpo nikt by sobie na takie coś nie pozwolił bo raz że to spory wydatek, dwa trzeba mieć na bieżące opłaty i każdy gdzieś tam oszczędza na inne ważniejsze rzeczy jak np. mieszkanie. Nie mówię o wolnej gotówce ale nawet na kredyt nie brzmi racjonalnie bo bieżące koszty życia nie pozwalają na takie głupoty.

Sytuacja #2 - trochę #blackpill xD bo widzę typowych chudych sebków, klata jak czoło komara w klasykach (albo gruzach jak kto woli) typu E36, E46 z (UWAGA) nawet fajną laską obok. To ja jestem kilka poziomów wyżej niż taki jegomość i pewnie nawet by nie spojrzała na mnie xD Jak to możliwe że takie sebki mają fajną laske???

#bmw #samochody #przegryw #tfwnogf #przemyslenia #wygryw #sebix #zarobki #motoryzacja #niebieskiepaski #zwiazki #relacje



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

mirko_anonim - ✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Powiedzcie mi co zrobiłem nie tak? Gdzie pope...

źródło: comment_16608086751od3YkPe1gcgT4QIzovtlZ

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach