✨️ Obserwuj #mirkoanonim Potrzebuję do końca roku "dorobić" ok. 30 tys. złotych w #praca poświęcając na to +/- pół etatu tj. 4h dziennie. Mogą to być też całe weekendy itp.
Jakie zajęcie może przynieść taki dochód zakładając że:
- nie nadaje się na OF i podobne ;-) - brak doświadczenia czyli najlepiej praca w której w miarę szybko można się przyuczyć - brak auta (brak możliwości jego wykorzystania) - raczej praca/zlecenie dla kogoś niż własna DG (aby uniknąć zakładania firmy itp.) - najlepiej zdalnie czyli wszystkie "proste" prace IT (nie jestem programistą) jak copywriting, jakaś prosta grafika, support, pomoc przy seo itp. (to w miarę znam) - praca fizyczna też ok, jednak tutaj jestem 2/3 dnia wykluczony (ew. całe weekendy) - min. te 4-5 tys. netto / miesięcznie
Czy jednak rzucić to wszystko i postawić na #emigracja ? Tylko wtedy musiałbym mieć min. 15 tys. zł / miesiąc "na czysto" tj. uwzględniając nocleg itp. Da się to ogarnąć bez doświadczenia tj. jakaś prosta praca fizyczna, magazyn itp. czy raczej nierealne? Podstawowy j. angielski i niemiecki (pisemnie się "dogadam", ale w normalnej konwersacji na żywo nic).
Ewentualnie może ktoś kogoś szuka do pomocy IT lub fizycznej. Zdalnie lub stacjonarnie Katowice (i okolice). ( ͡°͜ʖ͡°)
@mirko_anonim: Czyli chcesz zarabiać w przeliczeniu na pełen etat jakieś 15k brutto miesięcznie, bez doświadczenia i znaczących umiejętności, wykonując zdalnie proste prace do których można zatrudnić hindusa za 20% tego? Jeżeli to nie bait to powodzenia...
Kilka opcji przy mało realnych założeniach (raczej gdyby którekolwiek było prawdziwe to spodziewam się że nie byłoby tego pytania): -jeżeli masz przynajmniej kilkaset tysięcy kapitału albo jesteś w stanie znaleźć inwestora z takim to
Anonim (nie OP): Jesteś niepoważny. Serio, rzucaj wszystko i emigruj gdzieś za pracą gdzie nie wymagają za dużo myślenia, bo to nie jest twoja mocna strona.