Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Potrzebuję do końca roku "dorobić" ok. 30 tys. złotych w #praca poświęcając na to +/- pół etatu tj. 4h dziennie. Mogą to być też całe weekendy itp.

Jakie zajęcie może przynieść taki dochód zakładając że:

- nie nadaje się na OF i podobne ;-)
- brak doświadczenia czyli najlepiej praca w której w miarę szybko można się przyuczyć
- brak auta (brak możliwości jego wykorzystania)
- raczej praca/zlecenie dla kogoś niż własna DG (aby uniknąć zakładania firmy itp.)
- najlepiej zdalnie czyli wszystkie "proste" prace IT (nie jestem programistą) jak copywriting, jakaś prosta grafika, support, pomoc przy seo itp. (to w miarę znam)
- praca fizyczna też ok, jednak tutaj jestem 2/3 dnia wykluczony (ew. całe weekendy)
- min. te 4-5 tys. netto / miesięcznie

Czy jednak rzucić to wszystko i postawić na #emigracja ? Tylko wtedy musiałbym mieć min. 15 tys. zł / miesiąc "na czysto" tj. uwzględniając nocleg itp. Da się to ogarnąć bez doświadczenia tj. jakaś prosta praca fizyczna, magazyn itp. czy raczej nierealne? Podstawowy j. angielski i niemiecki (pisemnie się "dogadam", ale w normalnej konwersacji na żywo nic).

Ewentualnie może ktoś kogoś szuka do pomocy IT lub fizycznej. Zdalnie lub stacjonarnie Katowice (i okolice). ( ͡° ͜ʖ ͡°)

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

• 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: Czyli chcesz zarabiać w przeliczeniu na pełen etat jakieś 15k brutto miesięcznie, bez doświadczenia i znaczących umiejętności, wykonując zdalnie proste prace do których można zatrudnić hindusa za 20% tego? Jeżeli to nie bait to powodzenia...

Kilka opcji przy mało realnych założeniach (raczej gdyby którekolwiek było prawdziwe to spodziewam się że nie byłoby tego pytania):
-jeżeli masz przynajmniej kilkaset tysięcy kapitału albo jesteś w stanie znaleźć inwestora z takim to
  • Odpowiedz