Aktywne Wpisy
PAST +488
Wystawiłem na OLX telewizor za darmo. Stary trup marki LG, jedno HDMI, analogowa głowica, zniszczony pilot. Odbiór osobisty, albo dowóz w granicach miasta za 30 złotych/flaszkę/cokolwiek. W ogłoszeniu wyraźnie napisane, że nie odpisuję na SMS i na wiadomości OLX. Tylko telefon.
W ciągu godziny odebrałem 9 telefonów, pierwszy po 2 minutach od wstawienia ogłoszenia:
Telefon pierwszy: Czy pan wyśle?
Telefon
W ciągu godziny odebrałem 9 telefonów, pierwszy po 2 minutach od wstawienia ogłoszenia:
Telefon pierwszy: Czy pan wyśle?
Telefon
lossiemkos89 +73
Na ryneczku matrymonialnym stabilnie jak w deweloperce( ͡° ͜ʖ ͡°) #p0lka #tinder #randkujzwykopem #logikarozowychpaskow #nieruchomosci
Roweromirki, myślę że dojrzałem do kupna kolejnego roweru (n+1 a jakże) a że nigdy nie miałem szosy to chyba nadszedł ten czas. Budżet myślę coś koło 10k pln z możliwością naciągnięcia jeśli warto. Jestem amatorem, na ustawki (raczej) jeździć nie będę, jazda solo albo w małej grupie kolegów.
Parę pytań do bardziej doświadczonych w temacie:
1. Alu czy karbon? Niby dobre alu wagowo podobnie a w tej cenie karbon chyba nie jest z najwyższej półki.
2. Czy warto dopłacać do grupy elektronicznej? Myślałem o mechanicznej 105 ale czasem się trafiają jakieś promki albo rowery mniej znanych firm.
3. Czy rzeczywiście koła od razu do wymiany? Bo musiałbym to uwzględnić w budżecie. Rozumiem że porządne alu wystarczą dla amatora?
4. Race czy endurance? Jeżdżę na przełaju który stack to reach ratio ma 1,44 więc niby dość agresywny, nie wiem czy na endurance nie będę się czuć jak na trekingu xD
5. Jakieś typy na początek? Jestem z Poznania więc mam pod nosem szybkierowery.pl z Sensami, planuję tam podjechać i się poprzymierzać.
6. Jak pod kątem serwisu z tymi linkami schowanymi? Rzeczywiście jest taki problem. Nie ukrywam że wygląda to zajebiście, ale z drugiej strony jeździłem na klamkomanetkach z wąsami i żyję a zawsze to łatwiej wymienić jakby coś się działo przy semi zintegrowanym kokpicie.
Dzięki za pomoc.
Ale co do 2) to ja bym powiedział, że warto dopłacić (chociaż na bateryjkach nie jeździłem) - ale płacić 10k za rower z mechaniczną 105, gdzie możesz mieć coś takiego w przytoczonej przez Ciebie sensie za ~3,5k moim zdaniem mija się z celem. Może się mylę, ale ja tak do tego podchodzę
Co do wątpliwości :
- tylko karbon,
- doplacilbym do elektrycznej grupy- ustawisz raz i masz na zawszę,
- koła z czasem możesz wymienic,
-endurance dla mnie lepsze jak się nie ścigasz, twardy rower race może dać
@pp93: myślę oczywiście o nowej 105, 2x12 więc w tych za 3,5k raczej nie występującej.