Aktywne Wpisy
jfrost +167
Czy jakiś wykopowy lingwista (ze specjalizacją #alkoholizm) mógłby pomóc w przetłumaczeniu tej wypowiedzi na język polski?
#nieruchomosci
#nieruchomosci
Czemu płaczący tutaj tagowicze ni wpakowali się w bk2%? Jakie były u was powody? Przecież z punktu widzenia osoby zainteresowanej, to był program w pytę. Brak wymogu wkładu własnego (jak jakiś miałeś to już w ogóle ekstra) czy korzystniej liczona zdolność kredytowa. Dla pary to wystarczyło, żeby oboje zarabiali pewnie ze 4,5 netto na Uop i już mieli 600k zdolności. Gdyby mi starzy wcześniej kawalerki nie kupili, to pchałbym się po same
Jestem programistą i jestem jednocześnie fanem automatyzacji, skryptowania i pisania automatów do rzeczy, które są powtarzalne i zajmują dużo czasu, jak również lubię jak kod jest czysty, czytelny i zgodny ze standardami.
Raz na 2 tygodnie robię manualnie release na wszystkie środowiska, co zajmuje mi cały dzień i gdzie ręcznie muszę wszystko przeklikiwać. Dlaczego manualnie? Bo "nie ma wartości biznesowej, nie ma czasu na poświęcenie czasu na zautomatyzowanie tego przez pipeline'y, trzeba dostarczać nowe funkcjonalności". Zespół ma nastawienie "wezmę taska, będę go robił cały dzień" - chociaż można go opitolić w 20 min. Zespół również niechętny do wprowadzenia tych zmian, bo już się przyzwyczaili do "strefy komfortu". Nie można refactorować endpointów do standardów REST API, bo "nie ma czasu". Migracje baz danych robione są ręcznie na bazie, odpalane manualnie skryptem SQLowym, nie z poziomu kodu, bo "nie da się inaczej" - a jest to niezgodne z security. Mnóstwo zdublowanego kodu, trudnego do utrzymania, brak kompatybilności wstecznej, wersjonowania API. Propozycje moich zmian zostały odebrane tak, jakbym chciał sabotować projekt xD
Jak myślicie, ewakuować się czy jeszcze zmienią zdanie? :D
#it #praca #pracait #programista15k #programista #programowanie