Wpis z mikrobloga

Lidl to ma chyba najmniej responsywne kasy samoobsługowe. Chcę sobie skasować bułkę jakąś, więc klikam "pieczywo", czekam czekam nic się nie dzieje. No to chcę kliknąć jeszcze raz, już palcem prawie ekran dotykam i jeb nagle się postanowiła załadować lista pieczywa i ja sobie kliknąłem jakieś pieczywo którego nie chciałem. Teraz się muszę cofnąć i znowu wejść w pieczywo, oczywiście za drugim razem znowu się tak długo ładuje. Nie wiem jak to oni zaprogramowali, oni tam zdjęcia tych produktów tak długo ładują za każdym razem czy co? Przecież to gówno jest do poprawy, bo ewidentnie na #!$%@? zrobione. Cache czy coś dodajcie do tych kas

#lidl #niepopularnaopinia #programista15k #oswiadczeniezdupy #zakupy #polska #zalesie
Ryptun - Lidl to ma chyba najmniej responsywne kasy samoobsługowe. Chcę sobie skasowa...

źródło: lidl_kasa_zdjecie

Pobierz
  • 60
  • Odpowiedz
  • 0
@Qtafix: u mnie 2-3 sekundy i wystarczy żebym odruchowo nacisnął drugi raz. Jak by chociaż ten przycisk po naciśnięciu się podświetlił albo pasek ładowania pokazał to jeszcze. A tak to nie wiesz czy ekran zarejestrował wciśnięcie czy nie
  • Odpowiedz
@Ryptun: u mnie też ten lag jest i się go nauczyłem żeby poczekać.

Druga gorszą rzeczy w tych lidlowych jest naliczanie rabatów z karty/apki lidla. Naliczają się one przed samą płatnością.
Jeszcze najlepsze jest to że komunikat po zatwierdzeniu wszystkich artykułów naliczanie rabatów, ale dopiero po wybraniu sposoby zapłaty się pojawia kwota.

Biedra w tym przypadku wygrywa bo tam rabaty się dynamicznie liczą. Na bieżąco się widzi czy wpadł rabat. W
  • Odpowiedz
@Ryptun: Moje obserwacje są takie POSy SCO Lidla zamulają, ale za to ekrany dotykowe działają OK.
Za to dziwnym trafem zawszew biedrach Ekran w SCO trzeba wduszać, a nie dotykać żeby zarejestrowały wciśnięcie.
Co jest dziwne niemal te same sprzęty SCO ma Kaufland na tej samej nakładce i nie miałem takich problemów.
  • Odpowiedz
@Ryptun Ja byłem zachwycony w polo markecie. Zero #!$%@? komunikatów, wszystko śmiga aż miło. Niby dużo mniej popularna sieć sklepów, a lepiej zaprojektowali te kąkuterki, a wchodząc do Polo w ogóle się nie spodziewałem samoobsługi i myślałem że będę musiał wyjść ze strefy komfortu i mówić dziękuję, dzień dobry i do widzenia. Niestety nie mam blisko do Polo marketu, bo przychodziłbym częściej.
  • Odpowiedz
  • 2
@kogut_20 oszczednosc czasu cos panu mowi? Zamiast marnowac 30 minut przy kasie z kasjerka oszczedzam ten czas skanujac sobie samemu. Wiec w sumie mozna powiedziec zevsam sobie place
  • Odpowiedz
@Mdx91: jeśli nie masz jdg, gdzie twój czas bezpośrednio przekłada się na zarobki, tzn. pracujesz i sprzedajesz jakieś rzeczy, to nic sobie nie płacisz, tylko dłużej posiedzisz przed netflixem w domu na dupie. to po pierwsze. po drugie, jaka oszczędność czasu, skoro chyba tylko kaufland i auchan mają opcje normalnej płatności w takich kasach? tzn.mogę sobie wybrać kartę, gotówkę, bony. większość tych kas to programowanie ludzi, żeby zapłacili telefonem. już nie
  • Odpowiedz
  • 1
@kogut_20 ale nikt do tego cie nie zmusza. Od poczatku te kasy byly przystosowane do mniejszych zakupow, mozna to porownac do tego jakbys narzekal na auta osobowe bo potrzebujesz przewiezc palete betonu i nie wchodzi do bagaznika osobowki. Jesli masz tylko 2, 3 czy 5 rzeczy i placisz karta, blikiem (pomijam kasy samoobslugowe ktore przyjmuja gotowke) to oszczedzasz czas nie czekajac az kasjerka skasuje 6 pelnych wozkow. Odnosnie pakowania to na samoobsludze
  • Odpowiedz
@Ryptun: Moja mama ostatnio zostawiła pełen koszyk zakupów i wyszła. Bo jej nie chcieli otworzyć tradycyjnej kasy. ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
@Ryptun: tak strasznie opóźnione te kasy. Kiedyś ogórka chciałam wybrać przyciskam na te owoce warzywa i czekam nic się nie dzieje to daje drugi raz i cyk awokado mi się nabiło
  • Odpowiedz
@Ryptun: to zależy od konkretnej sztuki..podejdziesz do jednej 10s trzeba czekać po każdym naciśnięciu/zeskanowaniu, podejdziesz do drugiej i pik, pik, pik bez widocznych opóźnień
  • Odpowiedz
@Ryptun: Kaufland ma świetne. Szybkie, interfejs estetyczny. Co ciekawe właściciel Kaufa to też właściciel Lidla i nie wiem jakim cudem jest tak duża różnica w UX.
  • Odpowiedz