Wpis z mikrobloga

Ten remiks „The Sound Of Silence” co puszczają ostatnio w radiu, to powinien zostać zakazany, a autor i rozgłośnie postawione przed Trybunałem w Hadze za zbrodnie przeciwko ludzkości (_ )

#zalesie
  • 134
  • Odpowiedz
@Logan00: 40 lol 40stolatki to młode byki co grały w diablo, i słuchały nie wiem the tool? zmartwię cię ale 40stolatki były w liceum w 98.r depeche mode to dziadersi w opór. tego słuchają mietki budowlańce przed emeryturą, albo tomasze kierowcy co mówią kieerwa w 86r. to były imprezy lady pank mniej niż zero i depeche mode i słuchają winyli popijając tyskacza.
  • Odpowiedz
@balticporter: profanacja muzyki. Nie wiem co się dzieje z tym rynkiem. Ale ludzie są strasznie leniwi. W ogóle mało kto słucha czegoś innego, tylko to co im podsuwają w radiu. Banda kretynów.
  • Odpowiedz
#!$%@? wykonawcy nie potrafią stworzyć czegoś nowego tylko żerują na starych utworach. Zero szacunku dla takich wykonawców


@InspektorWypoku: Jest wprost odwrotnie. To ludzie tego chcą słuchać, to się sprzedaje, to jest promowane i rozpowszechniane. Nawet w reklamach sprzetu RTV/AGD czy ostatnio nawet sprzętu ogrodowego to doskonale działa żeby zapodać jakąś nutę która wywoła sentyment. Jest target, jest klient, klient jest zadowolony a hajs się zgadza. Witamy w kapitalizmie.

Wytwórnie tak wyhodowały
  • Odpowiedz
@balticporter: w ogóle remixy tych starych hitów na nowe jakieś gówno przeróbki jakiś bieberów, #!$%@? djów, jong leosi itp. powinny być karane sztumem, słyszysz początek, myślisz, o ten klasyk i nagle wjeżdża jakiś raper czy inny zjeb...
  • Odpowiedz
Nie zdziwiłbym się, jakby ktoś to jakimś AI produkował.


@wstanczyk: Przerobienie takiej starszej piosenki na nową, generyczną papkę, to dla doświadczonego producenta (bądź zespołu producentów) maksymalnie kilka dni roboty, reszta to promocja. A co do AI, to już istnieje coś takiego, SUNO AI.
  • Odpowiedz
czas na marsz pogrzebowy w wersji disco. A myslalem, ze po tej niebieskiej żabie ktora profanowala Axel F juz gorzej nie będzie
  • Odpowiedz
tak trochę zbaczając z tematu, czy ktoś z was zauważył, że większość stacji radiowych ma przerwy reklamowe w tym samym czasie? Albo to notorycznie zdarzający się przypadek, albo jest jakaś umowa pomiędzy radiostacjami a reklamodawcami.


@BiccCorp: od zawsze w radiach reklamy są 5 minut przed wiadomościami, a wiadomości są o pełnej godzinie i "połówce". Więc nic dziwnego, że wszędzie są w tym samym czasie
  • Odpowiedz
@ignorancie: To jest tragiczne i ma mało wspólnego z prawdziwą muzyką elektroniczną typu Biliński. Ja w ogóle wiem jak można słuchać tych wszystkich kawałków robionych taśmowo z modulowanym głosem z autotune, to jest niesłuchalne.
  • Odpowiedz