Aktywne Wpisy
robertx +405
GdzieJestBanan +39
Pytanie głównie do #rozowepaski, bo opinia niebieskich będzie pewnie jednoznaczna.
Czemu dziewczyny robią sobie taką krzywdę?
Ja rozumiem, że ktoś ma małe, wąskie, krzywe, czy cholera wie jakie usta i chce je poprawić - medycyna daje wam takie możliwości, tak samo jak facetom przeszczep włosów na zakola. Nie ma w tym nic złego. Ale dlaczego iść ze skrajności w skrajność? Bo to już nie jest kwestia gustu, że mi się nie
Czemu dziewczyny robią sobie taką krzywdę?
Ja rozumiem, że ktoś ma małe, wąskie, krzywe, czy cholera wie jakie usta i chce je poprawić - medycyna daje wam takie możliwości, tak samo jak facetom przeszczep włosów na zakola. Nie ma w tym nic złego. Ale dlaczego iść ze skrajności w skrajność? Bo to już nie jest kwestia gustu, że mi się nie
50 km/h w zabudowanym przy tych osiągach/hamulcach to śmiech, 70 km/h mogło by być na lajcie, bo dużo osób wyznaje zasadę że "do 20 wzwyż nie łapią", więc i tak każdy leci te 60-70 ¯\(ツ)/¯
50 w zabudowanym może miało sens za czasów poloneza i trabanta, teraz to kuriozum. #takaprawda
#polskiedrogi
@Yarsoo: i widzisz problem w tym, że ci ktoś się pod maskę ładuje, ale tego, że jedziesz 140/120 już nie dostrzegasz?
@Wraczek: Czyli trzeba wprowadzić ograniczenie do 30, bo debile tacy jak ty będą jeździć 90
@warzkos: Nie ma problemu - we wzorze jest to opisane jako - µ.
Szersza opona ma inny współczynnik tarcia co powoduje lepsze hamowanie.
Bo życie różni się trochę od kartki papieru z sprawdzianu na fizyce ¯\(ツ)/¯
Ciśnienie to iloraz siły i powierzchni do której ta siła została prostopadle przyłożona.
Powierzchnia w czujnikach wagi jest stała, więc zmienną jest przyłożona siła.
Jak wspomniałeś wyżej wzór na siłę to F = m*g, g jest stałe, więc tadaaa - jedyną zmienną jest Twoja masa.
No i takie proste pytanie - skoro uważasz że szerokość opony nie ma znaczenia dla przyczepności, to jaki
@majk_emigrant: świetnie się podsumował xD
Porównaj sobie zderzenie z pieszym przy 50 km/h 1 tonowym samochodem a 2,5 tonowym suvem. Nie mówiąc o gorszej masce, widoczności i tak dalej
Ale wiadomo ty masz złudne przeświadczenie że jeździsz szybko ale bezpiecznie co cię obchodzą jacyś biedacy bez aut. Musisz jechać 70 km/h żeby być 30 sekund szybciej na światłach
@Wraczek: racja, samochody są cięższe, więc dozwolona prędkość powinna być niższa, żeby energia potencjalnego uderzenia była taka sama.
@b7kj:
Szersze opony zapewniają lepszą przyczepność i przyczepność do nawierzchni drogi, mimo że podstawowe prawa tarcia mówią, że siła tarcia nie zależy od powierzchni styku. Wynika to z faktu, że opony nie są sztywnym ciałem, a rzeczywista interakcja między oponą a nawierzchnią drogi