Wpis z mikrobloga

Właśnie poszło info, że system kolei dla CPK projektował jeden gość, prezes wodociągów XD.

PiS przyjął projekt do realizacji bez żadnych analiz liczby pasazerow i kosztów, klepnięty przez rządowego pełnomocnika CPK, brata tego gościa xDDDD

Przecież to sie w głowie nie mieści, gdyby KO uległo naciskom mariuszy z Brighton, żeby projekt kontynuować na rympal, tak jak to robił PiS, to mielibyśmy piękny bajzel xDD

#cpk #kanalzero #bekazprawakow #neuropa #4konserwy #bekazlewactwa #bekazpodludzi #bekazpisu #syfpopis #polskiepanstwomafijne #sejm #polityka
deziom - Właśnie poszło info, że system kolei dla CPK projektował jeden gość, prezes ...

źródło: temp_file3495678276272801022

Pobierz
  • 65
  • Odpowiedz
@deziom ale jak komunikacyjnym-optymistom mówiłem - CPK tak, ale zróbmy cel z analiz a nie piszmy analizy pod wymyślony plan. To się wszyscy stali - że nie jestem inżynierem transportu i się nie znam to mam się nie wypowiadać
  • Odpowiedz
@deziom: Coś mi się wydaje że pisowcy nigdy nie chcieli wybudować CPK - ten projekt był od początku do końca starannie przygotowaną świnią do podłożenia nowemu rządowi w razie utraty władzy przez kaczystów.
  • Odpowiedz
Czy tłiterowi zwolennicy CPK już wypowiedzieli się na temat projektu dwóch braci?


@Gieekaa: Czekam na debatę na ten temat na Kanale Zero ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
@deziom: już to widzę: święta, dwóch braci siedzi z rodzinami przy wódeczce. Wokół sałatka jarzynowa, wędlina i makowiec. Po pół litra Janusz zaczyna snuć plany jak jego zdaniem powinna wyglądać sieć kolejowa w Polsce, a brat Stasiu woła: „czekej, czekej! Bożena podej no papier i ołówek żeby my nie zapomnieli”
  • Odpowiedz
Przecież to sie w głowie nie mieści, gdyby KO uległo naciskom mariuszy z Brighton, żeby projekt kontynuować na rympal, tak jak to robił PiS, to mielibyśmy piękny bajzel xDD


@deziom Narazie to wygląda tak, że oni w ogóle pomysł CPK chcą uwalić, a nie kontynuować nawet po jakiś zmianach.