Aktywne Wpisy
pieknylowca +517
W Polsce to super bulwersujące zachowanie oczekiwać od kogoś żeby mówił po polsku ew angielsku. W Polsce przybysze powinni moc porozumiewać się w swoich ojczystych językach a głupie polaczki powinny skakać wokół nich i się uczyć bo im więcej języków znasz tym bardziej jesteś europejski. Tymczasem we Francji są ci w stanie wprost powiedzieć że jesteś we Francji i masz mówić po francusku i nikt nie będzie się nawet starał rozmawiać z
![pieknylowca - W Polsce to super bulwersujące zachowanie oczekiwać od kogoś żeby mówił...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/ccd53805d753c8e4f6bd2f57aa6bd31bb12bc0a4a340bc682db605090e99c9c8,w150.jpg)
źródło: IMG_20240706_093823
Pobierz
cacyyy +10
#niemcy #ruchdrogowy #samochody Hej. Jadę do Niemiec własnym samochodem, i będę podróżował po kraju dość sporo. Czy zasady ruchu drogowego, i oznakowanie są takie same jak w Polsce? Czy są rzeczy nie spotykane u nas? Na coś szczególnego zwracać uwagę? Wszelkie pomocne informacje mile widziane.
No cóż. MediaExpert wytarło się prośbą o naprawienie swojego błędu tj. realizację zwrotu, zamiast serwisu, twierdząc, że przeprowadzona diagnoza wykazała prawidłowe działanie sprzętu i jako ostateczna decyzja żądanie nie zostaje uwzględnione.
Profil @Media_Expert zasugerował odwołanie sie od decyzji do BOKu, ale raczej sobie to daruję, bo widze jakie mają podejście do klienta.
Żałuję że w ogóle zgadzałam się na pierwszą (nieskuteczną) naprawę - trzeba było od razu wnosić o zwrot, a z telefonem niech sobie robią co chcą. Odpakowałam z ciekawości paczkę z telefonem, który wrócił po ostatniej analize z serwisu i problem z aparatem zniknął - robi normalne zdjęcia. Podejrzewam, że przy ostatniej pomyłce zamiast na zwrot trafił na serwis, i tam go naprawili.
Nie wiem czy go nie sprzedam do lombardu, bo oprócz aparatu ma jeszcze problem z wykrywaniem karty SIM tj. karta jest włożona, ale aplikacje jej nie wykrywają (np bankowa lub gdy próbuję zadzwonić).
Cóż mogę na koniec powiedzieć - zastanowię się jeszcze co zrobić z tą sprawą. Przed kupowaniem czegokolwiek w sklepie #mediaexpert przestrzegam bo moim zdaniem mają niepoważne podejście do klienta, nie potrafią zsynchronizować informacji między zgłoszeniem a infolinią, #oszukujo że coś zostanie poddane zwrotowi, a leci do naprawy na serwis, a BOK pewnie kręci beke, że bujam sie z nimi od trzech miesięcy, gdy oni mnie zbywają.
#afera #sklepyinternetowe #elektronika #telefony
źródło: media
Pobierzźródło: karta
PobierzKomentarz usunięty przez autora