Aktywne Wpisy
![Archaniol_bo_rzyga_bryje](https://wykop.pl/cdn/c0834752/e03d945627bd1ff53374ffb0b07147d2d312d6c175650ff3c0458079e4671733,q60.jpg)
8 lat po premierze Jaguara XJ X308 chciałem go mieć. Cholernie podobało mi się to auto. Dzisiaj mi się udało i to jeszcze mogłem sobie pozwolić na nowszą generację (X358) w wersji Super V8 z doładowanym 4.2 V8 i przedłużonym rozstawem osi. Jaram się jak dzieciak. Teraz tylko wyczekać te 2-3 miesiące, aż mi to sprowadzą ze Stanów. Przesiadka z 8-letniej Toyoty CH-R 1.2 116 KM mojego starego będzie kosmiczna. Z resztą
![Archaniolborzyga_bryje - 8 lat po premierze Jaguara XJ X308 chciałem go mieć. Cholern...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/413bb35eec8fc5df5917a24b6f26236c3dc2d3e65091e165b31b74506af2d9b4,w150.jpg)
źródło: jaguar-xj-super-v8-lwb-4-2
Pobierz![toniemojekonto1](https://wykop.pl/cdn/c3397992/toniemojekonto1_cPT1Zg9lfC,q60.jpg)
toniemojekonto1 +179
Polacy to zapijaczony naród co codziennie chleje!!!
bo dla p0laka PiWO to najświętszy sakrament kurla
TYMCZASEM FAKTY:
#polska #alkoholizm #statystyka #patologia #alkohol
![toniemojekonto1 - >Polacy to zapijaczony naród co codziennie chleje!!!
bo dla p0laka ...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/ef29d9a6e12b707740cf2d8985eeed23977becb7f8de8209eb9a712dbbcf1e2a,w150.jpg?author=toniemojekonto1&auth=3c5f67fbcd46b225eeef4cf8c065a356)
źródło: GPg-D-vWgAEySSm
Pobierz
Była konsultacja z UOKIKiem, poszło przedsądowe wezwanie do zapłaty - sklep ma to gdzieś i ignoruje sprawe, mimo że to oni zawalili... Infolinia mówi jedno, w mailu mówią drugie, a najgorzej wychodzi na tym klient, który jest pozbawiony i telefonu i kasy.
Po kolei:
W maju 2023 roku kupiłam telefon XIAOMI Redmi Note 11s. Od razu zorientowałam się, że posiada wadę aparatu (obraz był totalnie prześwietlony i nie było na nim nic widać) - zgłosiłam reklamację w lipcu 2023, chciałam zwrot, ale przekonali mnie do naprawy - telefon poszedł na serwis i został odesłany po kilku/kilkunastu dniach jako "naprawiony".
Była poprawa - już w dzień było coś widać na zdjęciach, ale było na nich straszne halo. Jako że były wakacje, potem rok szkolny, potrzebowałam telefonu, a też nie byłam w 100% przekonana czy to wada aparatu, czy po prostu kiepski komponent, nie było to moim głównym priorytetem - prowadziłam dalej z nimi rozmowę o zwrot, ale uparcie trzymali się wysłania do naprawy lub wymiany na nowy, co koniec końców nie doszło do skutku
Do meritum, bo tutaj zaczyna się główna akcja, o którą mam pretensje.
W styczniu 2024 postanowiłam doprowadzić sprawę do końca - zgłosiłam ponownie reklamację, zadzwoniłam na infolinię i zostałam poinstruowana, żeby anulować reklamacje i zgłosić ZWROT z tytułu RĘKOJMI. Tak też zrobiłam. Przyjechał kurier, zabrał telefon i... dostałam maila, że telefon został wysłany do serwisu na naprawę :o
Zadzwoniłam zdziwiona na infolinie z prośbą o wyjaśnienie, dostałam informacje, żeby sie nie martwić, że rozpoczną procedurę zwrotu. Po jakimś czasie telefon został odesłany do mnie z serwisu, a sklep odpisał, że "wnikliwie przeanalizowali sprawę, nie odnaleźli przesłanek przemawiających za zwrotem" i odrzucają prośbę o zwrot....
Sklep też nie informował na jakim etapie jest zgłoszenie, czy ten telefon doszedł, czy była jakaś decyzja podjęta, dopiero po całej sprawie przyszło uzasadnienie. Było jeszcze trochę ping ponga między mailową obsługą zlecenia a infolinią - przez telefon mówili, że rozpoczną zwrot, w mailu pisali, że wyślą do serwisu...
Dzwoniłam się poradzić do UOKIKu, opisałam sprawę i powiedzieli, że już na etapie składania zwrotu powinnam była go dostać, bo taką też opcję wybrałam, a nie że wysyłają go na naprawę do serwisu.. Zalecili mi, żeby wysłać przedsądowe wezwanie do zapłaty, co też zrobiłam dnia 22 lutego 2024, a co totalnie zlali - nie dostałam żadnej odpowiedzi.
I tak teraz jestem z wadliwym telefonem, a sklep MediaExpert udaje, że nie widzi problemu. Nie polecam.
Pomóżcie co zrobić, nie chciałabym utknąć na kolejne X miesięcy w sądzie, a potem czekać aż łaskawie przeleją mi kwotę zwrotu. Liczę, że jak się zrobi szum w internecie, to ktoś rozsądny się tam obudzi i dostanę co moje.
Załączam przykładowe zdjęcia, które wychodzą z aparatu już po naprawie + zrzut części korespondencji ze sklepem jako dowód. Jeszcze się zastanowie jak scrappować moje dane, żeby załączyć całość do wglądu.
(Ogłoszenie grecznościowe)
źródło: 75ae40d5-da26-4095-87d7-07a4142e1cf0
Pobierzźródło: klatka
Pobierzźródło: 4d9d6ce4-611a-4406-b181-4da2057fb4c1
Pobierzźródło: reklamacja
PobierzKomentarz usunięty przez autora
źródło: zglosz
Pobierzźródło: wezwanie
PobierzLudzie: Kupujemy flagowce - bo jest lepiej z serwisem - aha...
Teraz to wy się grzecznie z panią kontaktujecie sami, pierwszy piszesz i przepraszasz
@Media_Expert: czy to wlasciwe podejście do klienta i jego problemów w kontekście wpisu? @wykop-gpt