Aktywne Wpisy

Czy ja jestem jakiś nienormalny czy co ale co ludziom przeszkadzają fotoradary albo odcinkowe pomiary prędkości? Może wystarczy jechać zgodnie z przepisami? A najbardziej śmieszą mnie komentarze typu "rząd łupi kierowców" - no to jak ktoś będzie jechać zgodnie z ograniczeniem to mu chyba nic extra nie doliczy? xD
Ja się nauczyłem jeździć zgodnie z przepisami w UK, gdzie każde przekroczenie prędkości i mandat, chociażby najniższy to kosmiczna zwyżka przy kolejnym ubezpieczeniu
Ja się nauczyłem jeździć zgodnie z przepisami w UK, gdzie każde przekroczenie prędkości i mandat, chociażby najniższy to kosmiczna zwyżka przy kolejnym ubezpieczeniu

Porównanie rat kredytu na 30 lat na 500k w Polsce (u góry) i w Niemcach #nieruchomosci #banki
źródło: 1000005351
Pobierz

Proszę o dodanie z anonima, bo pracuję jako lekarz a wpis będzie niejako o naszym pacjencie
Kilka lat temu skończyłem kierunek lekarski w Poznaniu. Następnie wróciłem do powiatowego miasteczka, w którym się urodziłem i podjąłem tam pracę w małej przychodni realizującej podstawowe badania. Zawsze marzyłem o spokojnym życiu, więc bardzo mi się to podobało. Stosunkowo mały stres jak na ten zawód, bliskie relacje ze społecznością lokalną i wiele innych zalet sprawiały, że pełniłem swoją służbę z ogromną satysfakcją.