Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Hej mircy z #overemployed w #pracait, mam problem/pytanie jak uzupełnić #linkedin. Sytuacja wygląda tak, że 1,5 roku temu zacząłem pracę w firmie A gdzie robie w miarę sensowne rzeczy i z której mam bardzo dużo ludzi w znajomych na linkedzie, tą firmę też mam normlanie uzupełniona tam i w CV również. Niemniej we wrześniu zacząłem robotę w firmie B - drugi etat i tam robię dużo ciekawsze rzeczy, firma sama w sobie też ok, i to wszystko dobrze będzie wyglądać w CV, więc chciałbym to jakoś dodać. Niemniej nie chce żeby sprawa się rypnęła przez to że widać będzie na linkedin ze pracuje w 2 miejscach naraz.
Druga kwestia, że nawet jak tylko w CV uzupełnię i będzie widać że pracuje w obu naraz to jak odpowiadacie na pytania o to przy rozmowach o #praca? (zarówno rekrutrów jak i już osób technicznych czy przyszłych managerów)
Nie jestem programistą tylko sysopem/devopsem, więc nie mogę wpisać typowo projektu.
#programista15k #programista25k



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 13
@mirko_anonim: W LI trzymasz firmę A, tym bardziej, że dodałeś już z niej znajomych, o B nie może być śladu w profilu. W CV wpisujesz same projekty, ale bez ich nazw, nazw firm i timeline'ów, za to opisujesz co robiłeś, więc możesz wpisać te "ciekawe" rzeczy z B. Co do drugiego pytania, to jeśli obie firmy to duże korpo albo korporacje, to na 99,9% nikt na rozmowie nie pomyśli o OE,
via mirko.proBOT
  • 0
✨️ Autor wpisu (OP): @thority: nie musze, ale bardzo bym chciał bo na z linkedina dostaje najlepsze oferty, tak generalnie do 500e dzień, na boardach max co znalazłem to bylo 150zł/h

@buntowniczaczupakabra : jak pisałem nie za bardzo mam jak wpisać projekty, bo jestem adminem/sysopem/devopsem więc to po prostu kwestia tego co wspieram u danego klienta, u jednego są to dosyć standardowe sprawy, u drugiego bardzo złożone bo to wielkie