Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Lewusx a jak wygląda Twoja flexibility?

Jakbym powiedział że chce robić masę na keto to byś mi pomógł ułożyć dietę czy kazał p--------c się w łeb. XD

No i z mniej skrajnych i już bardziej realnych przykładów- plany treningowe bardziej skrojone pod klienta i dajesz np. fanowi wielostawow/linek się wyszaleć i układasz plan pod preferencje czy raczej jesteś zwolennikiem narzucania własnych planów i plany pod optymalizację wyniku są pisane?
  • Odpowiedz
  • 2
@MamMalegoSiurka:
1. Flexibility - na tyle żebym mógł trenować w pełnych zakresach ruchu. Szpagatu nie zrobię, podrapać się po plecach też nie jestem w stanie.

2. Nie znam się na keto.

3. Układam plan pod preferencje, jak preferencje są wyjątkowo głupie to uświadamiam o tym że można to zrobić lepiej, jak klient mimo to chce plan rozpisany w określony sposób to idę na to.
  • Odpowiedz
@Lewusx przez flexibility chodziło mi o relacje z klientem xD

Wrócę pewnie do ciebie za jakiś czas, bo coraz bardziej przekonuje się do współpracy z trenerem, jako kimś kto ogarnie takie rzeczy, których ja sam nie mam już czasu się uczyć.

Aktualnie mecze się z trenerami od trójboju i dwuboju olimpijskiego żeby mi wyeliminowali wszystkie wady w bojach podstawowych i wyciskaniach na barki. Jak już się nauczę jako tako robić te
  • Odpowiedz
  • 0
@MamMalegoSiurka:
Sory, źle zrozumiałem. xDDD
Zazwyczaj odpowiadam w miej niż 24h na wiadomości, pracuje nawet będąc na wakacjach/wyjazdach. Obecnie mam około 60 podopiecznych, raporty wysyłają w różne dni i jestem w stanie wyrabiać się na bieżąco.
  • Odpowiedz