Wpis z mikrobloga

Siema, siema.

Nowy rok, nowy Ty, a ja jestem w stanie Ci w tym pomóc.

Dla osób które mnie nie kojarzą. Jestem kulturystą, trenerem online, zawodnikiem ligi profesjonalnej. Samym treningiem siłowym zajmuję się od 10 lat, przez te 10 lat nauczyłem się tyle, że byłem w stanie zmienić życie wielu osób. Wystawiłem też kilka osób na scenę, a każda z tych osób osiągnęła zadowalający wynik.

Listę moich osiągnięć też zamieszczę, chociaż zaraz znajdą się pewnie osoby które wytkną mi narcyzm, ale mniejsza o to.

2019:
7 miejce debiut w kulturystyce do 70kg jako osoba w pełni naturalna.

2020:
4 miejsce Mistrzostwa Polski classic physique jako najmłodsza osoba w kategorii.
2x 1 miejsce Kamienna Rzeźba, kategorie junior i classic physique.
2 miejsce Mistrzostwa Wielkopolski juniorów kulturystyka.
1 miejsce Mistrzostwa Polski juniorów classic physique.

2022:
2 miejsce Mistrzostwa Polski kulturystyka do 102,5kg.
2 miejsce Mistrzostwa Polski kulturystyka, federacja PCA (mniej ważna, ale było tam 12 osób w kategorii)
4 miejsce Frey Classic Niemcy.
1 miejsce Dennis Wolf Classic kategoria NOVICE.

2023:
1 miejsce Mistrzostwa Polski kulturystyka do 102,5kg.
1 miejsce Słodkiewicz Classic kulturystyka do 100kg.
Tytuł najlepszego kulturysty Słodkiewicz Classic, tzw OVERALL.
1 miejsce Better Bodies Challange Szwecja do 102,5kg.
Tytuł najlepszego kulturysty Better Bodies Challange Szwecja, tzw OVERALL.
1 miejsce Gasp Classic PRO QUALIFER Szwecja do 102,5kg.
Tytuł najlepszego kulturysty Gasp Classic Szwecja, gdzie nagroda była karta PRO. (przejście z ligi amatorów do ligi profesjonalistów)

Dla jasności, 90% osób które prowadzę to osoby nie planujące startów w zawodach. Są to osoby chcące poprawić swoją sylwetkę, nabrać masy mięśniowej, zredukować tłuszcz, zadbać o zdrowie.

80% osób które prowadzę to też naturale, więc żeby nie było myślenia, że koks zna się tylko na koksach. ;)