Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
#programowanie #programista15k #naukaprogramowania

Jestem programistą java z 1,5 roku doświadczenia i znam ją całkiem dobrze, gdyby tylko javy i springa wymagano, to mógłbym już bez problemu jako regular pracować. Czy warto się teraz uczyć chmury na jakis levelu większym niż podstawowy w moim przypadku? Pracowałem z terraformem, konfigurowałem różne usługi, potrafię sam sobie zrobić ECR, ECS, Lambdy. Więk jak to ogólnie działa, ale nie jakoś w szczegółach. Zastanawiam się, czy swój czas poświęcić na chmurę, czy może coś innego? Co mi da największe szanse na dostanie jak najlepiej płatnej pracy? Może zamiast chmury to front i pójście w fullstacka? Nie miałem już ponad 1,5 roku rozmowy o pracę i w sumie nie wiem, o co pytają jak ktoś chce na regulara.

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

• 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Pandillero:

Co mi da największe szanse na dostanie jak najlepiej płatnej pracy? Może zamiast chmury to front i pójście w fullstacka? Nie miałem już ponad 1,5 roku rozmowy o pracę i w sumie nie wiem, o co pytają jak ktoś chce na regulara.

Stary przeciez to jakis bootcampowiec przyglup ktory chce za nic nie robienie kosic nie wiadomo jakie pieniadze. Jest tyle zrodel, ze osoba ogarnieta i taka ktora faktycznie
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0
✨️ Autor wpisu (OP): >Jest tyle zrodel

@wcaleniepchamsiewmultikonto:

Przecież wykop jest jednym z nich. Poza tym stwierdzasz, że jest tyle źródeł i jednocześnie mówisz, że osoba ogarnięta sama dojdzie do sukcesu. Czyli osoba ogarnięta nie może korzystać z tych źródeł, bo musi sama dojść do sukcesu. Wcześniej zacząłeś wigilijną
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: sam pijesz juz chyba, ale Ci odpisze grzecznie, bo jestes jak widze pustakiem ktory i tak nie zajdzie daleko, skoro podstaw nie umiesz znalezc.