Aktywne Wpisy

Polasz +36
Dzień dobry :)
źródło: temp_file4675324448878078082
Pobierz
KarnetNaGlony +67
źródło: temp_file4304401283938043246
PobierzSkopiuj link
Skopiuj link
źródło: temp_file4675324448878078082
Pobierz
źródło: temp_file4304401283938043246
PobierzRegulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
#programowanie #programista15k #naukaprogramowania
Jestem programistą java z 1,5 roku doświadczenia i znam ją całkiem dobrze, gdyby tylko javy i springa wymagano, to mógłbym już bez problemu jako regular pracować. Czy warto się teraz uczyć chmury na jakis levelu większym niż podstawowy w moim przypadku? Pracowałem z terraformem, konfigurowałem różne usługi, potrafię sam sobie zrobić ECR, ECS, Lambdy. Więk jak to ogólnie działa, ale nie jakoś w szczegółach. Zastanawiam się, czy swój czas poświęcić na chmurę, czy może coś innego? Co mi da największe szanse na dostanie jak najlepiej płatnej pracy? Może zamiast chmury to front i pójście w fullstacka? Nie miałem już ponad 1,5 roku rozmowy o pracę i w sumie nie wiem, o co pytają jak ktoś chce na regulara.
─────────────────────
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim
XD
Nigdy nie ucz sie na zapas, a certyfikaty ze znajomosci AWS czy cokolwiek robisz gdy juz znasz, a nie zeby sie nauczyc a potem znalezc prace w tym temacie.
@wcaleniepchamsiewmultikonto: no to powiedz jak ma znaleźć pracę w temacie malkontencie zamiast tylko jojczeć, że coś robi nie tak xD
@programista15cm: Widzę jakieś 2-3 filmy jego autorstwa sprzed 10 lat.Nowsze o biznesnie. Jakiś dokładnie polecasz?
─────────────────────
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: razzor91
Co mi da największe szanse na dostanie jak najlepiej płatnej pracy? Może zamiast chmury to front i pójście w fullstacka? Nie miałem już ponad 1,5 roku rozmowy o pracę i w sumie nie wiem, o co pytają jak ktoś chce na regulara.