Wpis z mikrobloga

RECENZEX NEWSLETTER NR 20

bolonez, Bolonez, BOLONEZ, BOLONEZ I WIĘCEJ BOLONEZÓW

Skoro powiedziało się „A”, to powinno powiedzieć „B” – a raczej „C” – jak Caro. Caro czyli nowy-stary rozdział „wiecznej przejściówki” Poloneza, wywodzący się jeszcze z ustroju minionego, choć narodzony w wolnorynkowym kraju. Rodzącego się jakby nie było na raty – najpierw powstał MR91, zaś dwa lata później MR93, czyli Caro, takie jakie się znajduje we wspomnieniach i pamięci masowej.

[LINK DO WPISU]

#recenzex #motoryzacja #ciekawostki #polonez #fso
SzubiDubiDu - RECENZEX NEWSLETTER NR 20

bolonez, Bolonez, BOLONEZ, BOLONEZ I WIĘCEJ ...

źródło: caro

Pobierz
  • 4
@SzubiDubiDu: Caro z takim designem powinien był się pojawić najpóźniej w połowie lat 80. Oczywiście w ówczesnych warunkach nie było to możliwe. Jedynym atutem tego auta była jego cena i co jeszcze wtedy istotne - była to znana mechanikom konstrukcja. Caro konkurował z używanymi Oplami Kadettami i Golfami 2, bo do takiej Astry F, która miała premierę w tym samym roku nie miał absolutnie żadnego podjazdu.