Aktywne Wpisy
o__0 +507
![Moryc_Jajko](https://wykop.pl/cdn/c0834752/626156adb66362af8b1da8a49c834e8e2ba67e021ab372da0deb0563245ef0a3,q60.png)
Moryc_Jajko +102
Czemu wszystkie kobiety w sporcie ubierają się jak prostytutki?
Czemu nie jak mężczyźni, normalnie na sportowo?
#logikarozowychpaskow #rozowepaski #takaprawda
Czemu nie jak mężczyźni, normalnie na sportowo?
#logikarozowychpaskow #rozowepaski #takaprawda
![Moryc_Jajko - Czemu wszystkie kobiety w sporcie ubierają się jak prostytutki?
Czemu ...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/f0763157fc4b243653445bd0b79e505fd9a80202f185cd2db3762e249f13cb15,w150.png)
źródło: 1000019865
Pobierz
Zebrałem materiały dla prasy (warto poczytać!) i mam do rozdania ponad 400 przedpremierowych kluczy na Steam. I tu potrzebuję waszej pomocy Mirki. Jeśli chcecie wysłać klucze do bety jakiemuś znajomemu streamerowi/youtuberowi/czasopiśmie żeby poczuli się ważni, nawet z 500-1000 subami, uderzajcie do mnie w DMach. Sam będę rozsyłał press kita razem z 2-4 kluczami na redakcję - targetuję autystyczne czasopisma typu Linux Magazine które doceniają techowy aspekt Hypersomnii.
Wskakujcie na Discorda po świeże nowinki z projektu, robię go teraz na pełen etat.
Also - nie wiem czy wiecie ale gwiazdki na GitHubie podnoszą projekt w tagach typu
shooter
,multiplayer-game
. Pytam nowych graczy łączących się na serwer i ludzie naprawdę nas tak znajdują.Jak zawsze zadawajcie pytania jak co zakodziłem, chętnie wytłumaczę cokolwiek!
Wołam @Toent @kwanty @Eustachy_goli_pachy @specjalista_od_bytu @abeborak
#gamedev #opensource #hypersomnia
źródło: wykop_thread
Pobierzpowodzenia mireczku, czekam na 28 grudnia :3
Ogólnie cała seria artykułów Glenna Fiedlera na tej stronie jest ogromnie oświecająca jeśli chodzi o budowanie gier multi.
Symulacja powinna być oczywiście aktualizowana oddzielnie od kodu rysującego. Potem kod rysujący nie powinien zmieniać stanu symulacji w żaden sposób. Czyli w terminach C++, kod rysujący powinien przyjmować świat gry przez
const&
. Jak zadasz bardziej specyficzne pytanie, wytłumaczę