Aktywne Wpisy
matkabozyma +15
#hotelparadise Oglądał ktoś przed chwilą live z Olą na instagramie? Olka przez przypadek wypaplała, że Kubuś wygra hotel

WolfSports +60
Szanowni Sebcologowie, jak już wielu z was ostatnio zauważyło, ksiądz Andrzej Kolikowski (parafia Zakopane) zaproponował Sebcelowi poprowadzenia prelekcji w kościele. Niestety Sebastian olał propozycję moczem prostym i falistym.
Bohatersko w jego miejsce wszedł ciepły mentor Daniel! Oglądajcie zapowiedź tego niesamowitego eventu na oficjalnym koncie ciepłego mentora Daniela!
https://www.instagram.com/stories/danielkonieczny_com/
#sebcel #frajerzyzmlm
Bohatersko w jego miejsce wszedł ciepły mentor Daniel! Oglądajcie zapowiedź tego niesamowitego eventu na oficjalnym koncie ciepłego mentora Daniela!
https://www.instagram.com/stories/danielkonieczny_com/
#sebcel #frajerzyzmlm
źródło: Zrzut ekranu 2025-10-6 o 17.54.45
Pobierz





Zebrałem materiały dla prasy (warto poczytać!) i mam do rozdania ponad 400 przedpremierowych kluczy na Steam. I tu potrzebuję waszej pomocy Mirki. Jeśli chcecie wysłać klucze do bety jakiemuś znajomemu streamerowi/youtuberowi/czasopiśmie żeby poczuli się ważni, nawet z 500-1000 subami, uderzajcie do mnie w DMach. Sam będę rozsyłał press kita razem z 2-4 kluczami na redakcję - targetuję autystyczne czasopisma typu Linux Magazine które doceniają techowy aspekt Hypersomnii.
Wskakujcie na Discorda po świeże nowinki z projektu, robię go teraz na pełen etat.
Also - nie wiem czy wiecie ale gwiazdki na GitHubie podnoszą projekt w tagach typu
shooter,multiplayer-game. Pytam nowych graczy łączących się na serwer i ludzie naprawdę nas tak znajdują.Jak zawsze zadawajcie pytania jak co zakodziłem, chętnie wytłumaczę cokolwiek!
Wołam @Toent @kwanty @Eustachy_goli_pachy @specjalista_od_bytu @abeborak
#gamedev #opensource #hypersomnia
źródło: wykop_thread
Pobierzpowodzenia mireczku, czekam na 28 grudnia :3
Ogólnie cała seria artykułów Glenna Fiedlera na tej stronie jest ogromnie oświecająca jeśli chodzi o budowanie gier multi.
Symulacja powinna być oczywiście aktualizowana oddzielnie od kodu rysującego. Potem kod rysujący nie powinien zmieniać stanu symulacji w żaden sposób. Czyli w terminach C++, kod rysujący powinien przyjmować świat gry przez
const&. Jak zadasz bardziej specyficzne pytanie, wytłumaczę