Wpis z mikrobloga

@L3stko: Zacznij sobie od pączka jak wyżej polecają. Ogarniesz podstawy, a następnie postaraj się wymodelować coś samodzielnie i jak natrafisz na problem to szukaj rozwiązania. W ten sposób trafisz na materiały które rozwiną Twoje umiejętności w sposób naturalny i w tym zakresie, który jest Ci potrzebny.
  • Odpowiedz
@L3stko: Pączek jest słaby i #!$%@? cię nauczy.
Do ogarnięcia podstaw Blendera dużo lepszy jest Grant Abbitt - ma on kilka serii dla początkujących.
Dodatkowo bardzo dobre tutoriale dotyczące poszczególnych tematów i funkcji znajdziesz na kanałach CG Cookie i Flipped Normals.
Bardzo dobry to nauki modelowania Hard Surface w blenderze, gdy już masz podstawy, jest Tim Bergholz (ChamferZone).
Odnośnie samego modelowania świetny jest Arrimus3D, ale on robi w maxie, więc już
  • Odpowiedz
@L3stko: Ja polecam dość szybko sobie wymyślić co chcesz zrobić w tym blenderze. Jakiś projekt o średnim poziomie trudności, który zajmie dość czasu, ale jednocześnie taki by w miarę szybko widzieć postępy. W przeciwnym razie będzie trzeba zadbać o jakąś dobrą motywację.
  • Odpowiedz