Wpis z mikrobloga

#rant #upc #play #internet #afera
Jak rok temu podpisywałem umowę internetu z @UPC_Polska, na umowie było:
- do 1gbit d/l
- do 100 mbit u/l
Świątek, piątek czy niedziela, nie ważne od pory dnia i nocy, miałem średnio te 900/100, czasami download był pod ten 1gbit. UPC potrafiło wywiązać się z umowy wzorowo, jak nigdy dotąd. Przez miesiące cieszyłem się jak dziecko, że w końcu mam internet który działa jak powinien, że w końcu ISP nie robi ze mnie debila. Aż tu przyszedł dzień, kiedy najgorsza, najbardziej syfiasta firma przejęła UPC.
Od czasu jak @play_polska przejęło UPC, nie przekroczyłem magicznych 650 mbit d/l. Ja się pytam - co do #!$%@?.
Jest to jawne obniżenie transferu o 30%, czy mogę to komuś zgłosić? Już nie wspomnę, że nie mogę normalnie porozmawiać z technikiem na infolinii to pieprzony BOT TELEFONICZNY nie pozwala mi się z nim połączyć. Wnerwia mnie już to niemiłosiernie.
@play_polska #!$%@?ć was złodzieje i oszuści, niech ja tylko znajdę organizację czy urząd który będzie w stanie dobrać się wam do dupy a dedykuję nielimitowaną ilość czasu żeby zatruć wam życie.
Speedtest sprzed chwili. Na łączu nie było niczego, test robiony na czystym systemie windows (mini-serwerek, wszystkie usługi wyłączone), wszystkie pozostałe urządzenia rozłączone z poziomu routera (kable odłączone, wifi wyłączone) więc nie było możliwości przekłamania testu.
Cryolite - #rant #upc #play #internet #afera
Jak rok temu podpisywałem umowę internet...

źródło: 15409945162

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • 0
@Cryolite Przykro nam z powodu występujących utrudnień. Zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią pod numerem 813 813 813 lub 790 500 500. Jesteśmy dostępni również e-mailowo pod adresem ok@pomocplay.pl. Zweryfikujemy sytuację i postaramy się pomóc.
  • Odpowiedz
  • 1
@Pepper_kakaowiec: Pobieranie projektów z serwera firmowego. Jest różnica jak pobieram plik video raw ~400gb. Czekam prawie 2 x dłużej. Zresztą, co do za różnica? Internet ma działać poprawnie.

@play_polska To dajcie mi numer bezpośredni a nie do tego upośledzonego bota który robi wszystko żeby się nie połączyć z konsultantem czy technikiem.
  • Odpowiedz
  • 1
@Jarsad1: Jak lubisz być ruchany przez ISP który Ci napisze "do" i zamiast 1 gbit da Ci 1mbit to spoko. Dla mnie "do" oznacza zabezpieczenie w przypadku problemów z siecią które firma naprawia a nie regularne obniżenie tranferu o 30% albo i więcej. U poprzedniego ISP też miałem "do" i określone widełki 10%, jak download spadł poniżej 10% to usługodawca deklarował się na natychmiastową naprawę i nie pobieranie opłaty w okresie
  • Odpowiedz
@Cryolite najwyraźniej Ciebie ruchaja ja potrafię zadbać o swoje interesy (σ ͜ʖσ) może zacznijmy od tego czy karta LAN daje radę czy może robisz to przez wi-fi?
  • Odpowiedz
  • 2
@Jarsad1: Możemy skończyć na tym, że postawiłem w życiu włącznie ze studiami wystarczająco dużo sieci LAN, że doskonale wiem jak to działa od strony technicznej. Tak, karta daje radę, router daje radę, po wifi to możesz sobie posmyrać.
  • Odpowiedz
  • 1
@xyz_xyz: Przeczytałem i nadal mam poniżej średniej. W umowie mam średnią 712, minimalną 436. Zdarzają się czasami dni kiedy mam poniżej 400 i to coraz częściej.
  • Odpowiedz
@Cryolite ja mam internet od BT (EE) #zagranico i mam lacze z gwarancja 140mb i jest predkosc zawsze. Nie jest to najszybsze lacze na rynku ale jest stabilne i dziala. Mialem internet od virgin (docsis) i bylo to gowno wielke.
  • Odpowiedz
@Cryolite: Przecież play zawsze był gównem od strony obsługi klienta, od sieci zresztą tak samo- "Zasięg czterech sieci", tyle że wszędzie roaming krajowy i dostawało się najpodlejsze parametry, aż sami nie zaczęli stawiać masztów. Wały z nazewnictwem "Play 5G != 5G" i inne tylko potwierdzają, że od tego raka trzeba uciekać jak najdalej.
  • Odpowiedz