Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@Cryolite Przykro nam z powodu występujących utrudnień. Zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią pod numerem 813 813 813 lub 790 500 500. Jesteśmy dostępni również e-mailowo pod adresem ok@pomocplay.pl. Zweryfikujemy sytuację i postaramy się pomóc.
  • Odpowiedz
  • 1
@Pepper_kakaowiec: Pobieranie projektów z serwera firmowego. Jest różnica jak pobieram plik video raw ~400gb. Czekam prawie 2 x dłużej. Zresztą, co do za różnica? Internet ma działać poprawnie.

@play_polska To dajcie mi numer bezpośredni a nie do tego upośledzonego bota który robi wszystko żeby się nie połączyć z konsultantem czy technikiem.
  • Odpowiedz
  • 1
@Jarsad1: Jak lubisz być ruchany przez ISP który Ci napisze "do" i zamiast 1 gbit da Ci 1mbit to spoko. Dla mnie "do" oznacza zabezpieczenie w przypadku problemów z siecią które firma naprawia a nie regularne obniżenie tranferu o 30% albo i więcej. U poprzedniego ISP też miałem "do" i określone widełki 10%, jak download spadł poniżej 10% to usługodawca deklarował się na natychmiastową naprawę i nie pobieranie opłaty w
  • Odpowiedz
@Cryolite najwyraźniej Ciebie ruchaja ja potrafię zadbać o swoje interesy (σ ͜ʖσ) może zacznijmy od tego czy karta LAN daje radę czy może robisz to przez wi-fi?
  • Odpowiedz
  • 2
@Jarsad1: Możemy skończyć na tym, że postawiłem w życiu włącznie ze studiami wystarczająco dużo sieci LAN, że doskonale wiem jak to działa od strony technicznej. Tak, karta daje radę, router daje radę, po wifi to możesz sobie posmyrać.
  • Odpowiedz
  • 1
@xyz_xyz: Przeczytałem i nadal mam poniżej średniej. W umowie mam średnią 712, minimalną 436. Zdarzają się czasami dni kiedy mam poniżej 400 i to coraz częściej.
  • Odpowiedz
@Cryolite ja mam internet od BT (EE) #zagranico i mam lacze z gwarancja 140mb i jest predkosc zawsze. Nie jest to najszybsze lacze na rynku ale jest stabilne i dziala. Mialem internet od virgin (docsis) i bylo to gowno wielke.
  • Odpowiedz
@Cryolite: Przecież play zawsze był gównem od strony obsługi klienta, od sieci zresztą tak samo- "Zasięg czterech sieci", tyle że wszędzie roaming krajowy i dostawało się najpodlejsze parametry, aż sami nie zaczęli stawiać masztów. Wały z nazewnictwem "Play 5G != 5G" i inne tylko potwierdzają, że od tego raka trzeba uciekać jak najdalej.
  • Odpowiedz