Wpis z mikrobloga

Podkręciłem modami Pathtracing, żeby zamiast 2 bounces i 2 rays używał 2 bounces i 4 rays. Do tego załadowałem customowe ratio skalowania dla DLSS Quality (0.7 zamiast stockowego 0.67) i to jest wręcz absurd jak ta gra wygląda xD To odbicie baru w okularach randomowego NPC xD

Dla ciekawych - bounces dużo mocniej ora moce obliczeniowe GPU i nawet na 4090 nie jest to grywalne xD

Oglądajcie na telefonach z HDR (albo na oledach).

#cyberpunk2077 #pcmasterrace
MarteenVaanThomm - Podkręciłem modami Pathtracing, żeby zamiast 2 bounces i 2 rays uż...
  • 11
@MarteenVaanThomm: też się bawiłem w customowe promienie i odbicia, serio wygląda to niesamowicie. Mam nadzieje, że na 6080/6090 będzie można to mocno podbić i mieć płynną rozgrywkę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dla ciekawych - bounces dużo mocniej ora moce obliczeniowe GPU i nawet na 4090 nie jest to grywalne xD


@MarteenVaanThomm: To i tak szok że CDPR na tyle dopracował optymalizację że na 4090 w 4K z RT i DLSS masz stabilne 60FPS. Na obecne standardy to bardzo dobry wynik ( ͡° ͜ʖ ͡°)