Wpis z mikrobloga

Jak przysrać góralowi, który nagle stwierdził że muszę dokonać nadpłaty 50% wartości rezerwacji poza serwisem, bo "wystąpił błąd" na stronie booking? xD Rezerwacja bezzwrotna, więc anulowanie po ich stronie na pewno, ale czy mogę zrobić coś więcej, żeby chłopu zrobić na złość? Teraz w tej kwocie już nic nie znajdę w tym terminie i zostaję trochę na lodzie #booking #januszebiznesu
Szkocik - Jak przysrać góralowi, który nagle stwierdził że muszę dokonać nadpłaty 50%...

źródło: temp_file5444161910605583960

Pobierz
  • 138
Jak uda ci się na przykład bardzo tanio wynająć jakieś lokum to booking broni najemcy tłumacząc się błędem cenowym na ich stronie.


@Iskaryota: rozwiniesz? pierwsze słyszę o takiej praktyce a korzystam z booking minimum raz na tydzień
Oni go ustawią do pionu


@Ogau: niestety ale moje doświadczenia z booking wskazują tylko na to, że klienta od momentu potencjalnego zameldowania (które po przyjeździe gosci właściciel może usunąć i ma do tego prawo) mają całkowicie w dupie co się dzieje z ich klientami. W Ukrainie przysporzyło mi to problemów z miejscowa policja bo zgłosiliśmy 15min bo zameldowaniu właścicielce nie działający i zapchany kibel a ta usunęła nas z bookingu. Nie
via Android
  • 3
@kidi1 To ewentualnie po wyjaśnieniu sprawy z Booking, ale obawiam się później zawracania dupy i nękania przez telefon przygłupa, a mam złoty numer i mi szkoda by było zmieniać kartę, bo raczej zablokowanie jednego numeru by nie pomogło. Góralska brać by się nade mną znęcała xD
@Deska_o0: Własne doświadczenie, szukałem czegoś do przespania się we Wrocławiu i znalazłem coś co ewidentnie odstawało cenowo 50% od reszty stawki na tym poziomie. Szczęśliwy zarezerwowałem i dzień później miałem oczywiście kontakt ze strony najemcy, że doszło do błędu cenowego i muszę dopłacić albo anulują. Otworzyłem dyskusję z booking i oni niestety stanęli po stronie najemcy sugerując ewidentny błąd cenowy i nawet nie proponując jakichś innych dróg wyjścia. Od tego czasu
dlaczego tak szybko zmieniasz wersję?

szukałem czegoś do przespania się we Wrocławiu i znalazłem coś co ewidentnie odstawało cenowo 50% od reszty stawki na tym poziomie.

@Iskaryota: żeby dosłownie pięć minut później napisać:

Ja bym się kłócił czy 130 zł za nocleg to ewidentny błąd cenowy.

strasznie naciągane, strasznie kręcisz i teraz wygląda to na ordynarne kłamstwo pod narrację:

To prawdopodobnie był jakiś duży gracz w rejonie i booking poszedł mu
@Deska_o0: A gdzie ja ci wersję zmieniłem? Napisałem tylko, że nie wynająłem hotelu za złotówkę ciesząc się jak robak, tylko nadal chciałem zapłacić jakieś tam pieniądze, podejrzanie niskie, ale skoro taki hotel oferuje, to ja mogę z tej oferty skorzystać. Jak widać mylne to było przekonanie, bo najemca zawsze może się wykręcić błędem, a wielka dobroczynna korporacja da na to zgodę.

@Rorschak: dobrze, źle to określiłem, znalazłem coś, co wydawało
Napisałem tylko, że nie wynająłem hotelu za złotówkę ciesząc się jak robak, tylko nadal chciałem zapłacić jakieś tam pieniądze, podejrzanie niskie


@Iskaryota: przecież to 100% robaka cebulaka, sam widziałeś co zresztą sam przyznałeś że to błąd cenowy, niestety po pięciu minutach zapomniałeś że się do tego przyznałeś i teraz płaczesz na portalu ze śmiesznymi obrazkami że nie dałeś rady oszukać hotelu i złe korpo postąpiło uczciwie, zostań w tych górach tylko
@Deska_o0: Rozumiem, że jak widzisz w sklepie promocję, to i tak kupujesz po cenie zasadniczej, by nie wyjść na robaka xD?
Jak ktoś ma burdel w systemie, to powinien brać za to odpowiedzialność, a nie wykorzystywać pozycję do wybielania się z błędów. Zresztą ty też jesteś dzbanem, skoro jesteś taki wielki podróżnik i jeszcze się nie nauczyłeś, że do hoteli czy innych miejsc lokacji najlepiej dzwonić bezpośrednio, jest i taniej, a
ja pierdziele ty naprawdę nie masz nawet krztyny godności:

Rozumiem, że jak widzisz w sklepie promocję, to i tak kupujesz po cenie zasadniczej, by nie wyjść na robaka xD?


@Iskaryota: to przecież tylko twoje urojenia które próbujesz mi przypisać, z którymi nie mam nic wspólnego

Jak ktoś ma burdel w systemie, to powinien brać za to odpowiedzialność, a nie wykorzystywać pozycję do wybielania się z błędów.


@Iskaryota: czyli znowu zmieniasz
@Szkocik zgłoś to do bookingu

raz miałem taką samą sytuację i później żyd do mnie dzwonił żebym odwołał skargę bo mu grożą że usuną go z oferty