Wpis z mikrobloga

Jak przysrać góralowi, który nagle stwierdził że muszę dokonać nadpłaty 50% wartości rezerwacji poza serwisem, bo "wystąpił błąd" na stronie booking? xD Rezerwacja bezzwrotna, więc anulowanie po ich stronie na pewno, ale czy mogę zrobić coś więcej, żeby chłopu zrobić na złość? Teraz w tej kwocie już nic nie znajdę w tym terminie i zostaję trochę na lodzie #booking #januszebiznesu
Szkocik - Jak przysrać góralowi, który nagle stwierdził że muszę dokonać nadpłaty 50%...

źródło: temp_file5444161910605583960

Pobierz
  • 138
Jak przysrać góralowi, który nagle stwierdził że muszę dokonać nadpłaty 50% wartości rezerwacji poza serwisem, bo "wystąpił błąd" na stronie booking? xD


@Szkocik: zgłosić do serwisu próbę oszustwa oraz to że liczysz iż znajdą Ci nocleg u uczciwego właściciela, a różnice w kwocie pokryje złodziej który próbuje cię okraść, wymieniaj wiadomości ze złodziejem tylko poprzez booking, nie odpisuj nigdzie indziej, możesz też wkleić w czacie wiadomości z próbą oszustwa jeżeli wysłał
kontakt z booking.com - sa bardzo pomoci. Ustawia typa do pionu w sekunde :D


@Lorne: Niestety co raz częściej idą na rękę najemcy, gdzieś po pandemii Booking zaczął chyba bardziej wchodzić w dupkę landlordom by utrzymać hegemonię. Jak uda ci się na przykład bardzo tanio wynająć jakieś lokum to booking broni najemcy tłumacząc się błędem cenowym na ich stronie.