Wpis z mikrobloga

Czaicie że minęło 5 lat od powstania #rdr2 a do tej pory żaden tytuł AAA nawet nie zbliżył się do realizmu oraz szczegółowości tej gry?
Wychodzi taki #starfield, gra wysokobudżetowa, oczko w głowie Bethesdy i nie ma nawet podjazdu do pięcioletniej gry od Rockstara.

Ten poziom szczegółów takich jak kurczące się jądra konia na śniegu, po żyjące miasteczka (mieszkańcy w zależności od godziny pracowali, siedzieli w saloonach, odpoczywali, spali) a skończywszy na cudownej oprawie audiowizualnej jest do tej pory nieosiągalny dla innych firm zajmujących się tworzeniem gier.

To tylko pokazuje że Rockstar tak wysoko podniósł poprzeczkę, że chyba tylko on sam będzie w stanie ją przebić - może za pośrednictwem GTA VI.

Podobna sytuacja była w 2015 z Wiedźminem. CD Project tak podniósł poziom imersyjności oraz konstrukcji zadań pobocznych że przebił go dopiero 3 lata później Red Dead Redemption 2.

#gry
#gta
Pobierz Vamyss - Czaicie że minęło 5 lat od powstania #rdr2 a do tej pory żaden tytuł AAA naw...
źródło: wp3770488
  • 106
mieszkańcy w zależności od godziny pracowali, siedzieli w saloonach, odpoczywali, spali


@Vamyss: Wow, było w Gothiku z 2001 roku, tylko zamiast saloonów były drewniane chaty xD

Nie odbieram Rockstarowi tego, że są mistrzami, jeśli chodzi o detale, ale śmieszy mnie, jak w 2023 roku ludzie podniecają się tym, że NPC dostosowują się do cyklu dobowego xD

Chyba że to ludziom po zagraniu w RDR 2 odbija, jakiś czas temu ktoś na
@Vamyss RDR2 super szkoda tylko, że na każdym kroku próbuje zniechęcić gracza do gry. Nie dość, że misje w rdr2 to oskryptowany żart bez grama swobodny to jeszcze w grze animacje i akcje są nienaturalnie wolne. W grze najwięcej frajdy daje chyba polowanie na zwierzątka. Bo świat jest ładny to trzeba przyznać. Ogólnie gra jest wolna na siłę, często w miejscach i elementach, które tak ślamazarne być nie muszą. Ja się do
@Vamyss:

nawet nie zbliżył się do realizmu oraz szczegółowości tej gry?


Walka z przeciwnikami i ich AI to śmiech na sali. Z resztą się zgodzę,
Dla mnie takie porównania nie mają sensu, bo RDR2, Wiedźmin i Starfield to gry o zupełnie różnych koncepcjach


@czlowiekzcegla: Sam jesteś bez sensu, Przecież op wyraźnie zasugerował że nie chodzi o samą grę a o poziom detali. Umiesz czytać? Technicznie wymagania sprzętowe dość wysokie a grafika wygląda jak z 2014 roku, albo i gorzej, gdy widzę te zezowate postacie.
To jakie porównania mają według ciebie sens?
Generalnie starfield to oszustwo, nie
@Vamyss:

Czaicie że minęło 5 lat od powstania #rdr2 a do tej pory żaden tytuł AAA nawet nie zbliżył się do realizmu oraz szczegółowości tej gry?


No ba, żaden tytuł nie zbliżył się również do takiego fanatycznego sekciarstwa w uznaniu tej gry za top topów wszechczasów, wyoranego propagandą przez opłaconych grajków z jutuba i lajfstajlowych korposzczurów czy zoomerów którzy ograli modną grę, więc o grach wiedzą już wszystko. Nawet awangardowe nerdy
Podobna sytuacja była w 2015 z Wiedźminem. CD Project tak podniósł poziom imersyjności oraz konstrukcji zadań pobocznych że przebił go dopiero 3 lata później Red Dead Redemption 2.


@Vamyss: Cedep i R* to marki z miliardowymi obrotami więc oczekiwanie, że mniejsze studia z kilkudziesięcioma a nie setkami programistów, mniejszym budżetem i kilkuletnim doświadczeniem zamiast kilkudziesięcioletniego będą jakościowo dorównywać molochom jest zdecydowanie nie na miejscu. Gry takie jak W3 i RDR wymienia
@SPACE_MARINE Nie wiem skąd w tobie tyle agresji i frustracji, skoro rozmawiamy tylko o jakiejś gierce. U mnie działa całkiem spoko, a nie mam kompa z kosmosu. Graficznie gra jest naprawdę pełna detali, tyle, że aby je zobaczyć trzeba faktycznie w to najpierw zagrać i się przyjrzeć. Tekstury na przykład są naprawdę świetnie wykonane i wysokiej jakości. Wystarczy przejść się po tym startowym statku i popatrzeć na wszystko wokół. Modele broni, pancerzy,