Wpis z mikrobloga

Czaicie że minęło 5 lat od powstania #rdr2 a do tej pory żaden tytuł AAA nawet nie zbliżył się do realizmu oraz szczegółowości tej gry?
Wychodzi taki #starfield, gra wysokobudżetowa, oczko w głowie Bethesdy i nie ma nawet podjazdu do pięcioletniej gry od Rockstara.

Ten poziom szczegółów takich jak kurczące się jądra konia na śniegu, po żyjące miasteczka (mieszkańcy w zależności od godziny pracowali, siedzieli w saloonach, odpoczywali, spali) a skończywszy na cudownej oprawie audiowizualnej jest do tej pory nieosiągalny dla innych firm zajmujących się tworzeniem gier.

To tylko pokazuje że Rockstar tak wysoko podniósł poprzeczkę, że chyba tylko on sam będzie w stanie ją przebić - może za pośrednictwem GTA VI.

Podobna sytuacja była w 2015 z Wiedźminem. CD Project tak podniósł poziom imersyjności oraz konstrukcji zadań pobocznych że przebił go dopiero 3 lata później Red Dead Redemption 2.

#gry
#gta
Vamyss - Czaicie że minęło 5 lat od powstania #rdr2 a do tej pory żaden tytuł AAA naw...

źródło: wp3770488

Pobierz
  • 106
@Vamyss: To wszystko prawdo. Jeśli chodzi o fabularne gry akcji to Rockstar top. Poboczne 3 wieśmina 3 też giga standard.

Chociaż z drugiej strony tez uważam, że nie ma co porówynywać fabularnej gry akcji typu RDR2 do RPG nastawionego na eksplorację Starfield, bo to mimo wszystko inne gry w założeniu.
Tylko jednocześnie też mam takie zdanie, że RPG w fabularnej grze akcji RDR2 jest lepszy niż w docelowym RPG Starfield XD.
@Vamyss Dla mnie takie porównania nie mają sensu, bo RDR2, Wiedźmin i Starfield to gry o zupełnie różnych koncepcjach i pomyśle na siebie. Ja wiem, że łączy je otwarty świat, ale to nie znaczy, że są do siebie podobne. To trochę jak porównywanie Need for Speed do Assetto Corsa czy innego Gran Turismo. Niby tu i tu wyścigi samochodowe, ale koncepcje zupełnie rożne.