Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
#b2b #programista15k

Siemanko, taki mam mały dylemat zawodowy. Obecnie zarabiam 20k na UOP z KUP 80% + ok. 1.5 miesięcznej pensji rocznego bonusu, do tego drobne na kafeterię, jakieś wczasy pod gruszą, powiedzmy można doliczyć 500 PLN na rękę na miesiąc więcej. Praca spokojna (dziennie zajmuje mi ok. 4h, sporadyczne calle, prawie żadnego ciśnienia na deadliny, itd), niestety bez żadnych perspektyw na awans czy podwyżkę (choćby o drobną sumę) w perspektywie co najmniej roku.

Dostałem ofertę na 165 zł/1h + VAT na B2B z kontraktornii, bez urlopów. Na pewno będzie więcej pracy i deadlinów, perspektywy rozwoju zawodowego (praca z technologiami, etc.) są raczej podobne co do obecnej oferty, obie prace są całkowicie zdalne. Sam kontrakt nie ma raczej dziwnych zapisów, wydaje się być w porządku, natomiast niepokoi mnie bardzo duży pośpiech ze strony kontraktornii co do podpisania kontraktu (nie mam doświadczenia z tematem, nie wiem czy to normalna zagrywka).

Kredytu raczej w najbliższej perspektywie nie planuję, nie mam też rodziny i szybko się na to nie zanosi, sytuację finansową mam stabilną.
Co byście wybrali? Połączenie dwóch ofert niestety nie wchodzi w grę :D Zastanawiam się jeszcze nad tym, by na razie po prostu posiedzieć w obecnym miejscu i na spokojnie jeszcze porozglądać się za innymi ofertami.

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: razzor91
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

Co lepsze?

• Obecna praca plus ewentualnie szukać czegoś dalej 76.7% (69)
  • Nowa oferta 23.3% (21)

Oddanych głosów: 90

• 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: jesli nie chcesz za dwa lata tutaj marudzic o tym ze obecna robota jest wtorna i nic sie w tym czasie nie nauczyles to zostan w obecnej robocie, jesli masz choc troche ambicji idz dalej, ucz sie i zobacz jak to jest byc programista 25k na reke po odliczeniach, z fartem, walcz o ipbox jak cos