Wpis z mikrobloga

  • 25
ile tutaj we wpisie kierowców ciężarówek się zesrało, panowie powiedźcie mi jakiego typu żwirku używacie do swoich kuwet? xDDD
  • Odpowiedz
taki przedłużający się strajk jest do rozwiązania jedną ustawą - dającą tymczasowe uprawnienia kierowcom z kategorią C czy w ostateczności B z jakimś określonym stażem. To nie jest rocket science (oprócz srania do żwira co może być lekko niekomfortowe). Obcierki będą, będą jechać wolniej ale transport nie stanie


@megawatt: xD
  • Odpowiedz
@dam115: podobnie jak rolnicy twierdzą ze bez nich nie byloby co jeść, ale jak ktoś chce kupic zboże poza polską to wtedy krzyczą że nie tak nie można ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@TomdeX: to by nagle okazało się, że lepiej transportować koleją, u nas zbyt dużo transportów idzie drogami. Sens jechania z kontenerem ze Szczecina do Rzeszowa jest mały, Dobrze zorganizowany transport kolejowy i sporo tirowców zaczyna szukać pracy przy zamiataniu ulic.
  • Odpowiedz
to by nagle okazało się, że lepiej transportować koleją


@Rasteris: koleją nie dostarczysz praktycznie nigdzie towaru, bo ze stacji ktoś do tych sklepów ten towar musi dowieźć.

Sens jechania z kontenerem ze Szczecina do Rzeszowa jest
  • Odpowiedz
@wezsepigulke: jest różnica między 50 km wokół stacji, a 700 km. Znika potrzeba delegacji, problemy z wypoczynkiem i wiele innych organizacyjnych. Znika część ruchu dalekobieżnego, luźniejsze drogi, mniej zniszczone. Zamiast 40 kierowców nagle potrzeba 20. Co innego transport dalekobieżny, a co innego ostatnia mila.
  • Odpowiedz