Wpis z mikrobloga

  • 0
@WykopanyDzon: Właśnie tam jest płyn ale z tego co wiem, to właściciel wczoraj odpowietrzal zbiornik, plus w bagażniku 5l butelka borygo.
Auto mogę kupić za małe pieniądze
  • Odpowiedz
@agareas: to odpuść, chyba że to ma być driftowóz na dobicie
jak już jest syf w oleju to upg łatwo sprawdzisz, nagrzej silnik i pomacaj węże przy chłodnicy, jak będą twarde jak kamień to podziękuj za przejażdżkę i szukaj innego auta
  • Odpowiedz
  • 0
@lgbtagdrtv: No nie wiem, w każdym razie auto się grzeje a właściciel bez powodu by nie wymieniał płynu chłodzącego tak o dzień przed sprzedażą.
Wyszły inne usterki, sprężyna w dwóch częściach, a reszta sprężyn zgnite, amory wystukane, stukanie przy skręcaniu, a lekko nadgnite progi (lekko jak na E39) tylko mnie zniechęciły o odpuściłem. Ale fajne, żwawe auto
  • Odpowiedz
@agareas: Nie wiem czy dobrze zrozumiałem: dopiero kupiłeś ten samochód i już się zdążył przegrzać? Jeśli nie płyn chłodniczy nie miesza się z olejem i nie trafia do cylindra i silnik się jeszcze nie zatarł od przegrzania to naprawa powinna się zacząć od diagnostyki układu chłodzenia: 1. Odpowietrzyć, szukać wycieków 2. sprawdzić termostat i pompę wody (która tu jest raczej sprawna). Wskazówka od temperatury wchodzi na czerwone pole przy 125 stopniach,
  • Odpowiedz
  • 0
@lgbtagdrtv: Ja ten samochód miałem kupić, ale go po prostu na jeden wieczór do siebie wziąłem a rano miałem dać znać czy biorę.
Przejechałem z 15 km i się zagrzal na maxa do czerwonego pola plus kontrolka, że za wysoka temp. płynu chłodniczego.
Nie byłem w stanie zobaczyć czy płyn się z olejem nie miesza, bo płyn był dzień przed tym wymieniany przez właściciela (niby profilaktycznie).

Generalnie fitry były na pewno
  • Odpowiedz
@agareas: Ile za takie cudo właściciel sobie życzył? Jakby było tanio to sam bym kupił bo szukam takiego 2,8 nawet do remontu. Trudno o e39 w stanie nieagonalnym i z 2,8 poniżej 10k pln.
  • Odpowiedz