Wpis z mikrobloga

Kradzione z reddita:
https://www.reddit.com/r/diablo4/comments/14qjxou/the_worst_part_of_diablo_4_is_the_user_experience/

it feels like the game is neither played in-house by the developers or they seriously lack in user experience knowledge.

here are some of the complaints that i don't know how they are not addressed yet, the only reason i can think of is that they just stagger changes to add them as "content" in patches.

why is inventory management a big part of the gameplay loop? where is the fun in that?

why gem stacks to 50 only?

why is there no loot filters?

why is it very hard to distinguish between sacred and ancesteral items visually in the inventory?

why is no multiple sorting method?

why we have a tab for aspects? couldnt we just use the codex and implement upgrading in it?

why teleport to the front of the dungeon instead of into it? why add extra loading screen?

what is the problem with keeping the world boss timer up all the time instead of just 30 minutes before spawn? why i have to use 3rd party website to know that?

same with helltides timer, why is ther no helltide timer on the map for upcoming helltide and current running helltide? why i have to use 3rd party website to know that?

why we have 20+ different consumables instead of combining their effect? (all resistance, bonus damage, defensives, etc..) and make them occupy single slot and remove consumables tab..

what are those blue glyphs for?

why is there a scroll bar for 4 rows of glyphs?

why do we need 6 pages of scrolling to go through talent tree?

what is up with paragon board user interface? why lacking simple features like reset per board or full reset?

why it doesnt tell you how to upgrade tier for NM key? i had to guess that info

why it doesnt tell how to unlock NM key crafting? had to search google to know that info

why in the seven blue hells do we not know mobs level per NM key level?

why is there maximum number of side quests? whats the point?

why is there no info on which side quests we completed and which we did not?

why we can craft only 20 items at once?

whats the point of emote shrines? what do they even give?

horse? who designed the horse gameplay loop?

why we don't have loadouts?

#diablo4
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@acidd: Nie sposób się nie zgodzić - większość tych rzeczy powinna być domyślnie od premiery. Idiotyczne ograniczenia mające na celu skutecznie obniżyć przyjemność z gry...

Do tej listy bym dodał jeszcze:

- dlaczego mamy limit do 4 stron w skrytce i limit 5 miejsc na zapisanie wyglądu
- dlaczego pierścienie i kamienie nie zajmują 1/2 slotu na item tak jak w D3
- dlaczego kamienie mają taki niski poziom
  • Odpowiedz
@acidd Fajnie ze dodali teleport do (przed) dungeona gdzie nawet moj mózg płata figle ze jestem już w dungeonie. W blizzardzie chyba pracuja ludzie tylko z papierkami różnych uczelni a nie prawdziwi gracze znający się na rzeczy. To są oczywiste oczywistości. Oczywiście dla ludzi grających w gry a nie dla korpokaraluchow.
  • Odpowiedz
@Chris_Karczynski: Żebyś musiał męczyć się z ponownym dropem legendarki z natywnym aspektem i z niej go wyciągnąć. Też mnie to wkurza, bo często lepsze rolle żółtych starożytnych itemków się kiszą w skrytce i muszę chodzić z gorszym, w którego wrzuciłem już aspekt, bo build jednak wymaga konkretnego aspektu by był skuteczny.
  • Odpowiedz
@acidd: a jak od samego początku część społeczności zwracała uwagę na te bezsensowne rozwiązania to było hurr durr nie szkaluj Diablo, najlepsza część ever xD
Szybko się miesiąc miodowy skończył.
  • Odpowiedz
why is inventory management a big part of the gameplay loop? where is the fun in that?


@acidd: lepsze to niz caly plecak zawalony talizmanami i kostka horadrimow jedynym miejscem na loot

what is the problem with keeping the world boss timer up all the time instead of just 30 minutes before spawn? why i have to use 3rd party website to know that?


bo to jest elementem gry, ze
  • Odpowiedz
@luz3r: @acidd brakuje jeszcze tego:
1. Czemu jak uzyje TP do miasta to nie moge jeszcze raz uzyc TP zeby wrocic tam skad uzylem TP, tylko musze biec do portalu?
2. Czemu na PC nie moge nawigowac menu sama myszka, tylko musze wciskac przyciski na klawiaturze?
3. Czemu na konsoli nie ma mozliwosci uporzadkowania przedmiotow w inventory/skrytce? Czemu na konsoli nie ma mozliwosci pominiecia intro przy uruchamianiu gry?
4.
  • Odpowiedz
@Mortimer_Gothic:

Co do TP do miasta:
1. powinien być też wybór miasta do którego się teleportujemy domyślnie
2. powinno być jakieś specjalne małe miasteczko ze wszystkimi usługami specjalnie na endgame
  • Odpowiedz
powinien być też wybór miasta do którego się teleportujemy domyślnie


@luz3r: mozesz wybrac gdzie sie steleportujesz klikajac na mapie

powinno być jakieś specjalne małe miasteczko ze wszystkimi usługami specjalnie na
  • Odpowiedz
@luz3r: no ja jestem przyzwyczajony do #diablo2 na PC, a wiec do klikania zwoju albo ksiegi w inventory. A tutaj se wciskam dpad w dol.

Tak swoja droga, to mozna uzyc waypointu zeby sie przeniesc do innego miasta bez zamykania TP, ale nigdy tego nie probowalem, wiec nie wiem czy portal powrotny cie faktycznie przeniesie tam skad sie TPles
  • Odpowiedz