Endgamowe wilki, porady szukam ( ͡º ͜ʖ͡º) jestem trochę w kropce. 100 lvl, eq tak w połowie złożone (kosa jest, shako jest). Pity 60+ sobie robię na spokojnie, ale czasem jest lekka zadyszka, dungi 90+, 95-97 łapie lekką zadyszkę. No muszę skleić IQ, ogarnąć materiały pod craft unikatów by uwalić w końcu tormented i Lilith. Cisnąć doły, robić bosy? Jak doły to niższe czy lecieć najwyżej jak
@zielony_goblin:
1. zrób renomę - przyda się na następnych postaciach w nowych sezonach
2. wyleweluj glify na 21 poziom
3. rób pity >61, ale ten lvl , gdzie kończysz w max 3 min jak pisali poprzednicy
4. zrób masterworking na all przedmiotach na min lvl 8 - u baby od eliksirów możesz wymieniać matsy w dół z tych wyższych ( jeżeli tego nie wiesz)
5. obejrzyj na yt mechaniki Lilith -
  • Odpowiedz
Kurde, shako jednak robi robotę xD lekka zadyszka była na 97 dungu bo zapomniałem, że na tym poziomie już pasuje coś pomyśleć nad bossem, a nie #!$%@? się z buta, ale poszło lajtowo. Skończyć glify, skleić eq, uwalić tormented andariel i duriela, ubić echo i jestem spełniony. Potem zostają rekreacyjne pity i nara. Planuje max do końca czerwca wyrobić się z tym wszystkim i zrobić sobie miesiąc wolnego przed nowym sezonem xD
  • Odpowiedz
#diablo4
Czemu nie mogę użyć tego sezonowego eliksiru świętych strzał od kilku dni, dawniej normalnie to używałem. Teraz klikam, jest głos jakby się użyło, ale suma eliksirów się nie zmniejsza i nie pokazuje się buf, wszystkie inne eliksiry mogę używać, nawet ten drugi sezonowy eliksir co jak zabijesz moba to dostajesz 2% movment speeda
Nie wierzę xD zalilem się, że przepalilem czapkę andariel, robipem teraz ostatniego pita i pora spać, szło jak krew z nosa (56 pit) pierwszy raz nie wyrobiłem się w czasie i... Shako dropnal xD piękny to był sezon, maxuje postać, ubijam Uber bossy, Lilith, wbijam niszczyciela bo tylko 1 Uber mnie dzieli od niego i chyba robię przerwę bo już mam dość powoli tej gry xD piękny miesiąc grania, ja jestem już
  • Odpowiedz

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@zielony_goblin Tego nikt nie używa, a przynajmniej nie spotkałem się. Wbij renomę u Wilków i dostań się na tormented duriela czy innego ubera to dojdą kolejne iskry i zaraz zrobisz sobie shako( ͡° ͜ʖ ͡°).
  • Odpowiedz
Mam pytanko co można w tej grze robić w sezonie 4? - wydaje mi się, że to wszystko czy coś pominąłem? (nie liczę fabuły, ją pomijamy)

1. Leveling 1-100 + questy poboczne
2. postępy sezonowe + nagrody z karnetu bojowego
3. robienie piekielnych przypływów/szeptów/world bossów
4. maksymalizacja glifów
5. nagrody od żelaznych wilków
6. odblokowanie i robienie dołów 1-100
7. ubicie uberów (echa)

Coś jeszcze?

#diablo4
ffallen - Mam pytanko co można w tej grze robić w sezonie 4? - wydaje mi się, że to w...

źródło: 1

Pobierz
@ffallen: Farmienie itemów/materiałów na bossów i sprzedawanie ich za golda... a później sprzedaż golda za złotówki :) 500mln golda to jakieś 15zł.
Np. 1 stygian stone chodzi po 30-40mln złota. Matsy do uberduriela po 4-8mln.
Zdarza się, że dropnie Ci jakiś zwykły unikat z dobrymi rolkami i ulepszeniem z dwoma gwiazdkami i to już idzie opchnąć za 200-500mln jak nie lepiej. Wyżyć z tego raczej jest ciężko, ale zawsze ktoś może
  • Odpowiedz
#diablo4 gralem ostatnio w sezonie 1. Nightmare dungi sa az tak mocno znerfione czy o co chodzi ze tier100 z palcem w dupie teraz zrobilem, a kiedys to przy tier90 trzeba sie bylo mocno napocic a i tak sie nie udawalo
Poległem na 41 picie :( już mi się nie chciało męczyć z bossem. Ehh, pora skupić się na eq i wymaxowac te nieszczęsne glify. Unikaty już mam, zostało skleić resztę, dobrać afiksy, hartowanie i można pizgac Uber bossy ( ͡º ͜ʖ͡º)

#diablo4
Nikt mnie w życiu tak mocno nie wydymał jak blizzard gdy kupiłem przedpremierowo Diablo IV, jarałem się jak głupi, a ostatecznie pograłem 30 minut i olałem ten syf.
Odbiło się to na mojej psychice, codziennie czuję ten ból. Nie zapomnę go nigdy.
Zanim napiszecie, że to moja wina bo kupiłem przedpremierowo to powiem tak - i tak bym kupił bo jestem wielkim fanem D2 (nawet D3 może być od biedy) i chciałem
Widzę że psyche to masz słabą.
Czemu nie zrobiłeś zwrotu gry zamiast płakać teraz? To tylko i jedynie twoja wina.

Ludzie się zachwycali bo fabularnie D4 jest dobre, miało problemy w endgame. Teraz endgame został naprawiony ale za to balans w fabule został zepsuty (bardzo szybko wbija się maksymalny poziom dostępny podczas robienia fabuly)
  • Odpowiedz
@dajzapalic ja dzisiaj stanąłem pod jaskinia, bez materiałów i jakiś chłop tak z dupy mnie zaprosił na 30 uber durielów. Mi wypadł 1 unikat i jeden trzeciemu kolesiowi, a chłopowi, który to stawiał, nie wypadło nic xD ja ogólnie na około 100 zabitych uberdurieli i z 50 zwyklych mam wydropione 2 unikaty. Jeszcze jeden wyleciał mi z Uber grigorie tak z dupy :) także nie nastawiajcie się na super drop ( ͡
  • Odpowiedz
Tagowi wyjadacze, pytanie mam. Co dalej? ( ͡º ͜ʖ͡º) 100 lvl wbity, wilki prawie skończyłem, obecnie to sobie pizgam pity i staram się skleić eq, ale no właśnie. Co dalej? ( ͡º ͜ʖ͡º) Trochę zaczynam rozumieć to narzekanie na tagu na nudę bo po ponad 200h łącznie zaczyna mi się powoli nudzić. Zostaje robienie pitow, dungow, drzewo szeptów, ogarnąć eq żeby ubić
  • 0
@krzysiomisio +/- 40, ale nie sprawdzałem dalej bo mi się nie chciało już. Eq staram się złożyć jakoś xD ale te 40 pity to trochę przelatuje xD bez większej spiny. Tak do 5 min mi schodzi. Wczoraj wziąłem różowa (90 rouge) na pita bo z 5x się #!$%@? XD i pit polegał na czyszczeniu mobow, osoanianiu i podnoszeniu jej xD nigdy więcej nim nie wbije tego 100 xDDD
  • Odpowiedz
@lunga: jak go zapełnisz to spawnuje ci sie sluga piekła (na minimapie oznaczony na pomarańczowo), troche twardszy czempion, ktory zawsze dropi zbezczeszczony umysł (coś co podnosi lvl potworów na helltide, czestosc wypadania cinderów oraz zwiększa monster density)
  • Odpowiedz
#diablo4 Wyjaśni mi ktoś od czego zależy wypadanie itemów z maksymalnym lvl tj. 925?
Mam obecnie 81 lvl i raz dropią 925 a raz 790.

Czy jest jakiś lvl pewny, w którym zawsze dostane ilvl 925?
Pytam dlatego, bo nie wiem czy już mogę iść na duriela i czy mi dropnie coś 925

I czym się różnią na najwyższym poziomie trudności te 2 rodzaje bosów

jest zwykły durierl i ten drugi
jest
@kodecss: są zwykle bossy i są ich wersje tormented. Te drugie mają 200lvl, potrzeba więcej mattsow żeby ich wywołać, mają lepszy drop i inna jest trochę mechanika walki w porównaniu ze zwykłymi.
  • Odpowiedz
Wbiłem 100 necro pod infi, spoko, ale trochę mnie zaczął nudzić. W poprzednim sezonie grałem druidem i chciałem robić go pod tornado wolfa, ale brakowało mi unikatu xD a ten build bez unikatu to kaszana. No i się zastanawiam czy jeśli bym zrobił druida to czy jest szansa, że necro dropne sobie eq pod druida? ( ͡º ͜ʖ͡º)

#diablo4