Wpis z mikrobloga

18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@YodaMonster: nie znam się, więc się wypowiem, ale wg mnie to jest próba zmniejszenia na UOP całkowitych kosztów pracodawcy, niższe składki, etc.
Dla Ciebie może to skutkować np.. niższą zdolnością kredytową, jak poprosisz o zaświadczenie o zarobkach i niższymi składkami na emeryturę, niższe wynagrodzenie na L4, rencie, dłuższym chorobowym, etc.

Robili tak u nas w korpo aby oszczędzić, nie zabrali ludziom kasy, ale jak ktoś np. zarabiał 10 000 to mu
@SpasticInk: do kredytu we wnioskach uzupełnia się wszystkie składowe wynagrodzenia które są do wypłaty, wyrzuca się tylko BIKi czyli np ubezpieczenia, opiekę zdrowotna, multisporta które są doliczane do przychodu oraz składniki finansowane z zfss.
Dodatek językowy jeśli nie jest pomniejszany za czas nieobecności, wówczas faktycznie nie wchodzi do podstawy chorobowej, natomiast jest on w pełni oskladkowany, wiec nie zmniejsza ani obciążenia pracownika/pracodawcy narzutem ZUS ani nie wpływa na wysokość emerytury w
@m76859: dzięki, widać, że ekspert ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jest natomiast jeszcze inny wałek, wewnętrzny, taka pomniejszona podstawa jest brana do np. procentowych podwyżek w wielu korpo czy tam innych benchmarków. Internal shit. Nie wiem jak z PPK i tym podobnymi ZFSS. Tak jak pisałem, średnio się na tym znam.
Natomiat wprowadzili to raz nagle i ludzie poszli do szefostwa zaprostestować i mieli tam jakieś argumenty. Mnie
Pracowałem tak samo i to w it. Niby dostawałem tyle co trzeba tylko finalnie wychodziło tak, ze każdego miesiąca pensja inna. Jednak wole umówić się na kwotę na umówię czyli z reguły wpisuje się brutto.
( ͡° ͜ʖ ͡°)