✨️ Obserwuj #mirkoanonim Mirasy #pracbaza Macie jakieś zastępstwo/zamiennik palenia papierosów? Nie chodzi tu o żadne elektryki czy inne olejki nie znam się na tym.
Chciałbym po prostu wyjść z biura raz na jakiś czas (jak poczuję potrzebę) i po prostu sobie posiedzieć na ławeczce w cieniu. Dać odpocząć oczom, oddychnąć itd.
Denerwuje mnie że jest taka polacka mentalność, że jak ktoś idzie na fajkę i siedzi 10 minut na zewnątrz to OK. A jak ktoś po prostu idzie posiedzieć na ławce 10 minut to się o-------a XD Jak czemuś takiemu zaradzić?
Ostatnio nawet udawałem że rozmawiam przez telefon tylko po to żeby pobyć chwilę na zewnątrz. Męczy mnie siedzenie w biurze 8h i koniecznie potrzebuję co najmniej 2-3 razy dziennie się przewietrzyć. #praca #pytanie
Denerwuje mnie że jest taka polacka mentalność, że jak ktoś idzie na fajkę i siedzi 10 minut na zewnątrz to OK. A jak ktoś po prostu idzie posiedzieć na ławce 10 minut to się #!$%@? XD Jak czemuś takiemu zaradzić?
@mirko_anonim: nigdy sie z tym nie spotkalem. Moze warto rozwazyc jakas normalna branze
@Pawery1: W kodeksie pracy nie ma mowy o tym, że możesz iść patrzyć w zielone. Jedyne co to możesz wyłączyć monitor i przekładać papiery przez 5 minut.
Anonim (nie OP): Odpal i tak siedź sobie z nim, a papieros niech się sam wypala. Od czasu do czasu żeby nie zgasł możesz "dmuchać" w papieros (jakbyś dmuchał w trąbkę albo balona), wtedy go wypalasz bez zaciągania. Postronni będą widzieć cię z odpalonym papierosem, ale ty nie będziesz go defacto używał. Minusem jest to że jednak troszkę będziesz śmierdział dymem.