Wpis z mikrobloga

@TajskiBokser: nie, bo jestem przyzwyczajony do tego z Guild Wars 2, które uwielbiam. W ogóle mam wrażenie że D4 sporo czerpie z GW2 i Lost Arka.

Jedyny problem jest taki z skalowaniem, że w GW2 jest to zrobione lepiej.
  • Odpowiedz
@TajskiBokser: do cipy, błędy projektowe które nigdy nie zostaną wyeliminowane i odbierają z gry feeling swobody który jest wyczuwalny w d2

a level-scaling nie przeszkadza, w końcu to mmo bez progress-regionów więc dobrze że jest bo inaczej musiałym odbębniać lokacje w ustalonej kolejności
  • Odpowiedz
@TajskiBokser: Na początku też kręciłem nosem ale teraz cieszę się, że jest. Mogę wrócić w dowolnym momencie do questów, dungow czy twierdz z 1 aktu i dostać pelnowartosciowa nagrodę w postaci expa. Ponadto nie jara mnie to, że mocna postacią mógłbym zabijać przeciwników 1 strzałem.
Jak grasz w party to kolejny plus, że możecie mieć różne lvl, a i tak widać efekty współpracy.
  • Odpowiedz
@TajskiBokser: Oparcie treści gry w 100% na łączeniu z serwerem i konieczności przebywania online mimo trybu hardcore, brak obrotu kamery mimo obecności trybu hardcode i pvp oraz brak powrotu do pokonywanych w ramach fabuły bossów. Te 3 rzeczy niestety nie mają prawa być poprawione.
Z innych, które jeszcze da się wyeliminować:
1. Brak skipowalnej fabuły, wyeliminowania interakcji z NPC do zera w celu swobodnego przechodzenia do świata gry.
2. Wąski, nieczytelny
  • Odpowiedz
Jak wrażenia z gry? Nie przeszkadza Wam level scaling?

dobre, ale ja dopiero lvl 49.
tak, przesadzarka mi level scaling, ale nie na tyle aby mi sie nie grało przyjemnie. wolałbym aby to inaczej było zrobione, zwiększenie trudności jakimiś dobrowolnymi modyfikatorami
@TajskiBokser:
  • Odpowiedz
Z jednej strony wkurza w grze solo, a z drugiej strony można grać w coopa sensownie przy dowolnej różnicy poziomów, to duży plus.
  • Odpowiedz
@TajskiBokser: na początku mi się nie podobał bo faktycznie był problem, że przy przechodzeniu fabuły jakoś w okolicach 30 poziomu moja postać zaczęła być sporo słabsza niż na początku (co jest bez sensu), ale teraz w okolicach 60 już nie ma z tym problemu i dalej czuć progres. Tutaj poświęcono progresję względem otwartego świata, i mi to pasuje bo na wyższych poziomach skaling nie przeszkadza (a to tutaj spędzisz najwięcej czasu),
  • Odpowiedz
@catboykami: xDDDDD nie umiesz dodgować i narzekasz, że Cię jakiś butcher one shotuje. Jak grasz na HC to się z tym liczysz, trzeba grać mega ostrożnie. Imo to najlepsze Diablo jakie powstało. Wzięło najlepsze rzeczy z 2 i 3 i połączyli w całość. Jedynie brak global chatu irytuje.
  • Odpowiedz
@majkkali: a odniesiesz się do reszty czy się spierdziałeś że imo rng wymaga żeby robić fast recall co jest prawdą

zresztą takim myśleniem to usprawiedliwiłbyś disconnecty na hc mówiąc że przecież gracz liczy się z konsekwencjami i mógłby dla bezpieczeństwa czekać 3min przed kolejnym elite-packiem bo może go zabic ;DDDDDDDD
mi randomowo wczoraj przerwało walkę z bossem bo uznało że doszło do disconnectu
  • Odpowiedz