Wpis z mikrobloga

@cwlmod: ty myślisz że ja stoję przy tym aucie i pilnuję ładowania, jak ty na stacji? XDDDDDDDDDXDDDDDDDDDXDDDDDDDDDXDDDDDDDDDXDDDDDDDDDXDDDDDDDDDXDDDDDDDDDXDDDDDDDDDXDDDDDDDDDXDDDDDDDDDXDDDDDDDDD XDDDDDDDDDXDDDDDDDDDXDDDDDDDDDXDDDDDDDDDXDDDDDDDDDXDDDDDDDDD

A co mnie to obchodzi?


mowiles ze mam znalezc stacje, teraz jednak cie nie obchodzi XDDD
Pobierz assninja - @cwlmod: ty myślisz że ja stoję przy tym aucie i pilnuję ładowania, jak ty...
źródło: Golab-miejski_04_1280_750
@Rasteris: W sumie, ciekawym pomysłem byłby wynajem baterii.
Ewentualnie na trasie punty, w których mamy własną baterię do szybkiej wymiany ewentualnie możemy ją wynająć.

Żonglowanie bateriami jednym słowem.
@mac_mod: No już testują, Toyota zamierza wprowadzić je już za 2 lata, xiaomi w telefonach też już wypuszcza działające prototypy.
Za parę lat jedynym ograniczeniem będzie, i to tylko w polsce, dostęp do szybkich ładowarek. Bo na zachodzi już jest cała masa mocnych ładowarek i nie ma problemu jak jakaś nie działa, albo w 5 minut naładować auto na 100km zasięgu.
@mac_mod: @Rasteris nawet jak technologie baterii się rozwiną, chociaż nie ma ku temu żadnych przesłanek - technologia baterii Li-ion jest sprzed 30 lat i nie zrobiono żadnych postępów oprócz ograniczenia kosztów, to skąd weźmiesz ładowarki żeby naładować te 200kWh? Nawet 300kW mocy ładowania w tej chwili to egzotyka i niesamowite koszta
Samochody na bateryjki to na razie ślepa droga

Jedyne sensowne wyjście to by był deadline na zezłomowanie każdego dużego pojazdu
ty myślisz że ja stoję przy tym aucie i pilnuję ładowania, jak ty na stacji?


@assninja: Ja myślę, że kłamiesz i upraszczasz sytuację. To że nie stoisz przy aucie niczego tutaj nie zmienia xD

mowiles ze mam znalezc stacje, teraz jednak cie nie obchodzi XDDD

Nie obchodzą mnie głupie argumenty xD

Jak to jest że zawsze oszołomy od EV nie mają ŻADNYCH argumentów tylko swoje bajeczki? xD
tu nie chodzi o to czy jest się #!$%@? czy nie tylko co jest bardziej praktyczne i bezproblemowe


@atrax15: o #!$%@? jaki fikołek :D No jak masz siebie w dupie i wolisz jechać Tico na 4 tysiącach obrotów 130 po autostracah zamiast tak samo w Tesli no to sorry :D
Dla niektórych bardziej bezproblemowe i praktyczne jest wysiadanie samochodu bez bólu kręgosłupa i z całymi bębenkami w uszach :D
@cwlmod: ja pierdziele ty jakiś upośledzony jesteś? Pytasz o znalezienie stacji, to ci znajduje, daje mape, na co ty: to nie jest argument????

To że nie stoisz przy aucie niczego tutaj nie zmienia xD


zmienia wszystko, ty musisz specjalnie jechać na stację, ja mogę w tym czasie spać i nie zaprząta mi to głowy, nie tracę czasu, nic. Zawsze gdy gdzieś jadę mam naładowany i nie muszę NIC robić. Ale za
@topikPajak:

Przełomowych w materiałach na akumulatory odkryć ta dziedzina nauki jest już wynajmowana w 99% procentach

Eksperta to miło posłuchać. Koniec rozwoju, już się nic nie da wynaleźć xD
tico vmax 100 km/h żeby się nie rozpadł, elektryk może szybciej ale zuzycie się robi takie takie że powiedzmy 150


tico 10h


elektryk 6 godzin, ale trzeba dorzucić 4 ładowania po pół godziny = 8 godzin


@assninja: Widzę, że masz Teslę to wiedzę masz na pewno większą niż ja, który jedynie raz prowadził Teslę. Jeżeli jadąc 150 km/h przejedziesz 200 km/h to nie jest źle, spodziewałem się szybszego wyczerpywania baterii przy
@atrax15: w takie tico lejesz byle co i jedzie. Do tego naprawa jest prosta, naprawi go każdy murzyn z kluczem w ręku. Tymczasem Tesla musisz mieć stacje szybkiego ładowania po drodze. Jak się zepsuje to stoisz i czekasz aż laweta zawiezie je gdzieś do Niemiec gdzie jest jedyny serwis w Europie.
@atrax15: Na ukończeniu jest projekt Aptera. Pojazd budowany w Ameryce, który z maksymalną baterią będzie mógł przejechać 1600km na jednym ładowaniu :) wersja Launch Edition będzie mogła trochę ponad 600 km zrobić + do 60km dziennie na ładowaniu solarnym z dachu i maski.
@assninja: pytanie jaki elektryk. Jeden strzeli 500+, drugi 300 maks. Ponadto jaka prędkość. 150? No to nie ma szans. Czy ciepło? Kolega jeździ służbową id3 i ma 350 zasięgu obecnie bez klimy i jeździ 110 na esce maks. W ogóle unika ekspresówek i wybiera krótsze trasy ale wolniejsze, do 90kmph,bo wtedy zasięg mu wzrasta na tyle że nie musi ładować fury codziennie. Dodatkowo Tico zatankujesz na każdej stacji benzynowej, natomiast elektryki,