Wpis z mikrobloga

@Yelonek: Buahaha jaka teoria spiskowa xD

W sumie mnie to nie dziwi bo to że ty opowiadasz tylko bajki o propagandę o EV to już ustaliłem. Zaorałem cię merytorycznie a ty jak typowy dzban dalej powtarzasz swoje bzdury zamiast przyjąć do wiadomości nowe fakty ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@assninja Baju baju bo co ty nam tutaj wypisujesz o jeździe 150km/h elektrykiem i ładowaniem się przez 30 minut?
Przed systemami zasilania i akumulatorami jeszcze długa droga i sporo ulepszeń.


@Rasteris: jacha. Fanboje BEVów zapowiadają jednocześnie rewolucję technologiczną i spadek cen - na sto procent dokładnie to się stanie, historia dokładnie to pokazuje xD
do tego jakoś nikt nie chce wspomnieć, że im większą pojemność mają akumulatory, tym więcej energii trzeba im dostarczyć - tylko ciekawe skąd i czym.
@atrax15: Jeśli elektryki to tylko z gotową infrastrukturą. Pętle indukcyjne w drogach z licznikiem pobranego prądu w pojeździe. Taki dodatkowy skrajny prawy pas gdzie lecisz równo z ciężarówkami 90 ale dzięki temu że są pętle indukcyjne ładujesz swój akumulator. Godzina na takim pasie masz 100% czy ile tam potrzebujesz zjeżdżasz na lewy i dalej sobie jedziesz z jaką chcesz prędkością. To według mnie jedyny w miarę sensowny pomysł aby dało się
@PiotrFr: zakładałem że trasę 1000 km startujemy z pełnym bakiem i baterią, do tego przestrzegamy zasad ruchu drogowego. Takie założenie miałem.

Edit: jak założymy że na starcie tankujemy i ładujemy, to tym bardziej elektryk przegra
elektryki będą się rozwijać. Z silnikow benzynowych wyciśnieto prawie wszystko. O ile da się zwiększyc ich sprawność? Przed systemami zasilania i akumulatorami jeszcze długa droga i sporo ulepszeń.


@Rasteris:

Ale wiesz o tym, że napęd elektryczny w samochodach jest starszy od spalinowego? Rozwój trwa o wiele dłużej od silników benzynowych i dalej jest jeszcze w lesie.